Matematyka. Definicja logarytmu. Gra dydaktyczna. Ja mam. Kto ma. Szkoła ponadpodstawowa

Materiał cyfrowy

Gra dydaktyczna typu JA MAM. KTO MA? z tematu DEFINICJA LOGARYTMU dla uczniów szkół ponadpodstawowych.

Gra zawiera 18 różnych przykładów obliczania logarytmów z definicji. Podczas gry uczniowie utrwalają poprawny sposób odczytywania symbolu logarytmu oraz ćwiczą obliczanie „w głowie” prostych logarytmów.

Grę możesz zastosować zarówno po wprowadzeniu definicji logarytmu, jak i podczas powtórzenia wiadomości.

Kupując grę otrzymujesz plik .PDF zawierający:

  • różne wersje kolorystyczne kart wykorzystywanych w grze (czarno-biała, odcienie szarości, niebieska),
  • wersje kart z zaokrąglonymi rogami i bez,
  • listę 18 przykładów,
  • rozwiązania 18 przykładów,
  • zasady gry.

Po zakupieniu produktu należy samodzielnie wydrukować grę i wyciąć karty wchodzące w skład gry. Warto również zalaminować karty, aby posłużyły więcej niż jeden raz.

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Matematyczne obrazki

Matematyczne obrazki powstały z potrzeby serca, aby wspierać uczniów przez przekazywanie im wiedzy matematycznej w krótkiej, zabawnej i obrazkowej formie. Z upływem czasu okazało się jednak, że jest ono głównie źródłem inspiracji dla nauczycieli matematyki.

Publikując kolejny matematyczny obrazek wysyłam w świat intencję, aby edukatorzy celowo korzystali z myślenia wizualnego podczas zajęć matematycznych.

W moim sklepie znajdziesz:
- ukryte obrazki wykonane w Google Sheets,
- pixel arty wykonane w Google Sheets,
- labirynty matematyczne do druku,
- sudoku do druku,
- rysowane karty pracy do druku,
- ćwiczeniowe karty pracy do druku,
- nagrania szkoleń związanych z wykorzystywaniem myślenia wizualnego w nauczaniu i uczeniu się matematyki.

Recenzje

  • Gra dydaktyczna

    Może i logarytmy nie stają się dla uczniów prostsze, ale na pewno ciekawsze w obliczaniu! 🙂

    Dziękujemy za Twoją opinię.

    Dla 29 z 57 osób ta recenzja była pomocna.

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *