Świąteczna gra planszowa z matematyki (klasy 4-8)

To, co warto wiedzieć przed wykorzystaniem pobranego przez Ciebie materiału edukacyjnego :

Dla kogo:

  • Uczniów szkół podstawowych (klasa 4 – 8)

Przeznaczenie:

  • Na lekcję świąteczną
  • Do pracy w grupie
  • Na zastępstwa

Zestaw zawiera:

  • Planszę do gry
  • 31 zadań matematycznych dla każdego poziomu: 4 klasy, 5 – 6 klasy oraz 7 – 8 klasy
  • 15 zadań rozwojowych/psychologicznych
  • 15 zadań z aktywności fizycznej
  • Pusta plansza do własnych zadań (można dopisać swoje zadania, można wykorzystać na innych przedmiotach)
  • Odpowiedzi do zadań
  • Instrukcję wykonania zadania
  • Świąteczna mini kolorowanka dla uczniów
  • Świąteczne zawieszki na drzwi
  • Świąteczne zakładki do książek (różne wersje)

Odwiedź nas na naszym Facebooku po więcej inspiracji: Przestrzeń Pozytywnej Edukacji – nauczyciele matematyki

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową
Czy materiał zawiera odpowiedzi?
Przeznaczenie materiału
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

przestrzenpozytywnejedukacji

Cześć! Nazywam się Ola Jakubczak, jestem matematyczką, absolwentką psychologii pozytywnej i twórczynią Przestrzeni Pozytywnej Edukacji. Razem z Dorotą Walter (również matematyczką) sprawiamy, że nauka matematyki jest łatwiejsza, a także dbamy o wyposażenie ucznia w kompetencje przyszłości, umiejętności przydatne w dalszej edukacji, pracy i życiu codziennym.

Naszą misją jest odczarowanie matematyki i edukacji. Tworzymy przestrzeń pozwalającą uczniom poczuć się pewnie i rozwinąć skrzydła. Dbamy o to, aby lekcje były ciekawe, angażujące, tworzymy własne materiały edukacyjne, gry oraz zabawy matematyczne. Nieustannie się rozwijamy, szukamy nowych form i metod nauczania, żeby każda lekcja była niezwykłą, pełną pozytywnych emocji, przygodą. Ucząc matematyki, uczymy kompetencji potrzebnych uczniom w kolejnych etapach nauki, pracy i życiu. Poza treściami matematycznymi i przygotowaniem do egzaminu, uczymy planowania nauki, tworzenia notatek, metod efektywnego uczenia się, sposobów na motywację, radzenie sobie ze stresem egzaminacyjnym i wielu innych potrzebnych umiejętności.

Wspieramy również rodziców i nauczycieli, ich rozwój, dbanie o siebie, swoje granice aby mogli czuć się spełnieni i szczęśliwi oraz mieli siłę, wiedzę i umiejętności potrzebne do wsparcia ucznia w procesie edukacji. Szerzymy edukację pozytywną, czyli opartą na zasobach, w atmosferze empatii, szacunku i akceptacji, bo wiemy, że to najlepsza droga, a zmieniając swoje “podwórko”, przyczyniamy się do czegoś większego i tym samym mamy wpływ na obraz edukacji w Polsce.

To od nas zależy jak będzie wyglądało jutro ?

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *