Zestaw do tematu „Przegląd i znaczenie gadów” – sketchnotka + karta pracy + gratisowy link do prezentacji multimedialnej niekomercyjnej wykonanej w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Biologia 6, dział IV, temat 6

Materiał cyfrowy

Zapraszam do zakupu sketchnotki i karty pracy z biologii do klasy 6 – temat „Przegląd i znaczenie gadów”. Pomoce dydaktyczne wykonane zostały w power point, ale pobieracie Państwo w pdf. Do tego materiału dołączam gratisowy (darmowy) link do prezentacji multimedialnej, która służy do celów niekomercyjnych. Jeśli chcecie Państwo z niej korzystać należy założyć konto na genial.ly i po kliknięciu w link ponownie kliknąć w „Reuse this genial.ly” – prezentacja będzie już na Państwa koncie i można ją używać do celów niekomercyjnych. W prezentacji umieszczone są też czasami linki do filmów edukacyjnych. Zapraszam do zakupu i miłego korzystania. Grafika komercyjnych pomocy – samodzielna albo z pixabay.com.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 6
Przedmiot Biologia
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja

PrzyrodniczeEcho

Witajcie
Nazywam się Izabella Kleinszmidt (PrzyrodniczeEcho). Jestem nauczycielem przyrody, biologii, geografii i chemii w szkole podstawowej w Pomysku Wielkim. Uwielbiam mój zawód i cieszę się, że robię w życiu to co kocham - czyli słowem WYGRANA W TOTO LOTKA:)
Prowadzę stronę PrzyrodniczeEcho na FB, nagrywam filmiki do lekcji, konstruuję prezentacje multimedialne, escape roomy oraz sketchnotki w programie power point. Zapraszam na stronę internetową mojej szkoły, gdzie znajdują się (niektóre darmowe) opracowania lekcji do przyrody, biologii, geografii i chemii w SP. Adres strony internetowej: https://sppomyskwielki.edu.pl - zakładka - dla ucznia.
Zapraszam do korzystania z mojej pracy:) Zachęcam do kontaktu w razie jakichś błędów w pomocach - brakach lub literówkach-wszystko można naprawić🙃
Pozdrawiam cieplutko:)

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *