Na karcie pracy znajduje się 6 kodów QR, pod którymi znajdują się ukryte grafiki AR. Uczeń najeżdża na pierwszy kod (np. przy pomocy telefonu) i ukazuje mu się obrazek w postaci cyfr: 3490. Na dole karty znajduje się kilka określeń i wybiera jedno pasujące do obrazka (minimalna krajowa). Obok wypisuje swoje skojarzenia na ten temat. Obrazek z napisem WEDDING pasuje do słowa „darowizna” (podatek od prezentów z wesela). I tak kolejno: dom -> podatek od nieruchomości, samochód -> akcyza, bank banków -> NBP, człowiek i portale społecznościowe -> poszukiwanie pracy (np. na całym świecie przy użyciu Internetu).
Można omówić trudniejsze tematy ekonomiczne w sposób kreatywny 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Podstawy przedsiębiorczości |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | edukacja zdalna, karta pracy, karty obrazkowe, kodyQR, pomocedydaktyczne, rozwój nauczyciela, zabawa, zadania, zadanie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Egzamin Ósmoklasisty na wesoło CZĘŚĆ I czyli dobieranie opcji A, B lub C do ZNANYCH DOWCIPÓW dla dzieci. Przyjemne z pożytecznym 😉
Praca- ćwiczenia powtórzeniowe dla ósmoklasistów i nie tylko
Prepositions of place: MINI PACK – zestaw gier 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź