Kontynuacja innowacji stworzonej w r. szk. 2021/2022. W tej części w obszarze ed. polonistycznej zajmujemy się gramatyką, a mottem są słowa M. Reja: „A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język znają”. Natomiast w części matematycznej odkrywamy prawa matematyczne rządzące arytmetyką i geometrią. Tu mottem jest myśl René Thom’a: „W szkole nie matematyka ma być nowoczesna, ale jej nauczanie.”
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 3 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ciągi liczbowe, części mowy, Figury geometryczne, formy wypowiedzi, geometria, nauczanie przez odkrywanie, praktyczne zastosowanie matematyki, projekt, projekty matematyczne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wykreślanki matematyczne, Kolorowanki z liczbą Pi, Stacje uczenia się – pakiet materiałów na Dzień Matematyki/Dzień Liczby Pi
Scenariusz na Dzień Mamy i Taty „Wywiad z dziećmi”
Napis dzień babci i dziadka
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź