OTRZYMUJESZ
Zestaw 40 dwustronnych kart dotyczących graniastosłupów. Uniwersalność kart pozwala z nich korzystać już od klasy 6. Przed egzaminem ósmoklasisty w jednym miejscu masz gotowy zestaw pytań i podstawowych zadań z graniastosłupów.
Pomoc dydaktyczna do wyposażenia sali matematycznej.
OSIĄGASZ KORZYŚCI
1. Oszczędność czasu karty przygotowujesz raz i wykorzystujesz wielokrotnie, co pozwala na zaoszczędzenie czasu na przygotowanie materiałów lekcyjnych. Stworzenie tych kart było dla mnie wielotygodniowym projektem.
2. Dzięki kartom uczniowie mogą aktywnie uczestniczyć w nauce, angażując się w rozwiązywanie zadań, odpowiadanie na pytania i uczestniczenie w interakcjach z rówieśnikami.
4. Urozmaicenie lekcji, bowiem karty stanowią ciekawą odmianę standardowych lekcji matematyki, co może przyciągnąć uwagę uczniów i pomóc w utrzymaniu ich zainteresowania.
5. Posiadasz gotową grę na zastępstwo, uczniowie uczą się bawiąc.
6. Karty wzbogacają lekcje aktywizując uczniów.
7. Umożliwiają nauczycielowi zastosowanie różnych metod nauczania. Mogą być wykorzystane w grach, quizach, konkursach, czy ćwiczeniach indywidualnych.
PRZEZNACZENIE
Z kart można korzystać indywidualnie, na korepetycjach, w szkole, na kursach E8.
WYDRUK
Drukujesz kartki z pierwszego pliku-awers, potem odwracasz i drukujesz drugą stronę z pliku rewers. Potrzebujesz 10 kartek papieru, ja drukowałam na bloku technicznym.
UWAGA! Nie należy zmieniać kolejności kartek, bowiem w drugim pliku karty zapisane
są w odwrotnej kolejności.
ZAWARTOŚĆ
1. Własności graniastosłupów: wierzchołków, krawędzi ścian.
2. Wzory na pole i objętość graniastosłupów, w tym sześcianu i prostopadłościanu.
3. Kształtowanie pojęcia objętości graniastosłupa.
POMYSŁY NA WYKORZYSTANIE KART
1. Nauka własności graniastosłupów, kształtowanie pojęcia objętości, znajomość wzorów na pole całkowite i objętość.
2. Na kartach znajdują się też proste zadania na jednej stronie, a odpowiedzi lub rozwiązania na drugiej.
3. Karty są doskonałym narzędziem do efektywnej powtórki przed egzaminem. Dla ucznia ósmoklasisty, proces jest prosty: wybiera jedną z kart, odpowiada na zawarte pytanie, a następnie samodzielnie sprawdza poprawność odpowiedzi na odwrocie. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, karta zostaje odłożona. W przypadku błędnej odpowiedzi, karta pozostaje na kolejny dzień. To powoduje, że każdego dnia liczba pozostałych kart maleje, co stanowi ogromną motywację do regularnej nauki.
4. Karty nadają się do zorganizowania różnorodnych quizów i konkursów. Przykłady to wyścig o najwięcej poprawnych odpowiedzi w ciągu jednej minuty, dynamiczne sztafety zadaniowe oraz twórcza praca w grupach. W przypadku pracy grupowej, możemy rozłożyć karty na środku, a każdy uczestnik kolejno wybiera kartę, odczytuje pytanie i udziela odpowiedzi. Za każdą prawidłową odpowiedź zdobywa punkt, a towarzyszy temu emocjonująca rywalizacja i nauka w przyjaznej atmosferze.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Bryły, egzaminósmoklasisty, Figury geometryczne, geometria, Gra, gra dydaktyczna, Graniastosłupy, Grywalizacja na matematyce, jednostki objętości, konkurs, Motywacja, stereometria, szkoła branżowa, wzór, zadania, zadanie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Recenzje
By borzymka on (Zweryfikowany zakup)
Polecam karty pracy – kl.7 i 8
Dla 27 z 47 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź