Międzynarodowy dzień Osób z Niepełnosprawnością. Savoir – vivre.
Dla kogo:
- uczniowie szkoły podstawowej
- uczniowie szkoły ponadpodstawowej
Jak możesz wykorzystać ten materiał?
- jako element gazetki ściennej
- na zajęcia z wychowawcą jako wsparcie do omawiania tematu niepełnosprawności
- na zajęcia rewalidacyjne
Godzina wychowawcza
– możesz poprosić uczniów o napisanie savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością (burza mózgów, w grupach, w parach, indywidualnie – jak wolisz)
– pokazać im ten materiał jako przykład / pokazać na zakończenie ich pracy jako podsumowanie
Plik – pdf, 2 strony.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Godzina wychowawcza, karta pracy, konspekt, konspektyzajęć, Pedagog specjalny, Rewalidacja, scenariusz |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 15 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Recenzje
By Karolina on
Super przydatne materiały…
Dla 34 z 65 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
By Agnieszka on
Super
Dla 38 z 80 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź