Dzięki tym kartom utrwalanie czytania staje się dobrą zabawą.
W skład zestawu wchodzą 84 karty do samodzielnego wydrukowania. Każda karta zawiera obrazek wraz z sylabami zapisanymi po lewej i prawej stronie ilustracji.
Zasady gry:
Karty należy wydrukować, najlepiej zalaminować. W zależności od pomysłu osoby prowadzącej i ilości dzieci biorących udział w zabawie należy przygotować właściwą liczbę klamerek.
Ostatnio przeglądane materiały
-
5 Czasów na Zdaną Maturę Podstawową
-
Eoin Colfer – Artemis Fowl (czytanie ze zrozumieniem)
-
Karta pracy/stacje zadaniowe/ do tematu „Ryby-kręgowce środowisk wodnych – część I” w pdf. W gratisie niekomercyjny scenariusz lekcji/pomysł na lekcję w programie genial.ly do edycji. Biologia 6. Dział „Kręgowce zmiennocieplne”.
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | alfabet, ćwiczenia, czytanie, do zalaminowania, głoski, Gra, gra dydaktyczna, gra logopedyczna, gra planszowa, grafika, gry językowe, ikonki, karty obrazkowe, nauka czytania, Rewalidacja, sylaby, zabawa, zadania, zadanie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 16 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |




Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź