10 scenariuszy zajęć psychologicznych

Materiał cyfrowy

Zajęcia psychologiczne to zbiór 10 scenariuszy zajęć do pracy z grupą przedszkolną. 55 stron

Takie spotkania są prowadzone w przedszkolach w ramach psychoprofilaktyki dzieci. Scenariusze mogą być także wykorzystane podczas warsztatów psychologicznych, organizowanych w przedszkolach lub w ramach zajęć dodatkowych.

Tematy dotyczą przede wszystkim rozwoju emocjonalno-społecznego, poznawania emocji, budowania relacji społecznych, wzmacniania poczucia wartości u dzieci.

Scenariusze dostosowane są do dużej grupy dzieci, znajdziesz w nich:

  • temat zajęć,
  • cel,
  • czas trwania,
  • poszczególne i kluczowe elementy,
  • podsumowanie,
  • potrzebne pomoce oraz karty pracy.

Każde zajęcia to scenariusz przetestowany i udoskonalony tak, aby dzieci czerpały ze spotkań radość oraz wiedzę, a także abyś Ty jako prowadzący był doskonale przygotowany.

Udanej zabawy! 🙂

Kategorie ogólne Przedszkole
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 51 - 60
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Psycholog Sandra Wilfort

Witajcie 🙋‍♀️
Nazywam się Sandra Wilfort i od 9 lat jestem psychologiem.
Swoje wykształcenie zdobyłam na Uniwersytecie Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie ( cudowne 5 lat 😌).
🔴Zaraz po studiach rozpoczęłam swoją pracę jako terapeuta osób z autyzmem dziecięcym.
🟡Cały czas doskonale swoje umiejętności i kwalifikacje szkoląc się, najbardziej cenne dla mnie szkolenia to:
- Trening umiejętności Społecznych (TUS),
- Trening zastępowania agresji (TZA),
- Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów,
- Trudne rozmowy z rodzicami,
- Współpraca z rodzicami dzieci niepełnosprawnych,
- Wykorzystywanie modelu AAC w edukacji i rodzinach,
- System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji.
🟠Obecnie jestem psychologiem szkolnym pracującym w szkole specjalnej oraz psychologiem przedszkolnym w przedszkolu ogólnodostępnym.
🟢Pracuję z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami w Stowarzyszenie Budujemy Przystań w Radomiu pomagając im budować poczucie własnej wartości poprzez bazowanie na mocnych stronach oraz akceptować trudności wynikające z niepełnosprawności.
🔵Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym wprowadzając je w świat emocji i zachowań pożądanych społecznie, pomagając zrozumieć otaczającą rzeczywistość i przygotowując je do wejścia w kolejne , starsze etapy rozwoju.
🟣Pracuję z rodzicami pomagając im zrozumieć zachowania swoich dzieci, następujące etapy rozwoju, podpowiadam w jaki sposób mierzyć się z trudnościami, efektywnie komunikować potrzeby i uczucia oraz akceptować dziecko.
🔴Pracuję z nauczycielami i wychowawcami omawiając trudności edukacyjne i społeczne, poszukując sposobów na efektywną pracę i współprace z dziećmi i ich rodzicami.
🟠Prowadzę zajęcia indywidualna oraz grupowe. Udzielam konsultacji.
🟡Jestem także autorem własnych materiałów edukacyjnych, kart pracy, scenariuszy zajęć, materiałów psychoedukacyjnych, które publikuję na stronie Pomysłowa Lama
🟢Praca jest moją pasją, a rozwój dzieci jest najważniejszym jej celem. Chciałabym poprzez moją pracę wpierać rozwój
emocjonalno - społeczny dzieci, ponieważ uważam że są to umiejętności, które jako nieliczne są nam potrzebne przez całe życie.
🔵Chciałabym również, aby zawód psychologa nie był kojarzony tylko z problemami i trudnymi zachowaniami, ponieważ dzięki profilaktycznej pracy z psychologiem już od najmłodszych lat, możemy uniknąć wielu trudności w życiu nastoletnim i dorosłym.
Psychologa nie trzeba się bać 🙂
🟣Prywatnie jestem mamą dziewczynki, która na co dzień doskonale konfrontuje teoretyczne aspekty mojej pracy jako psychologa z tymi praktycznymi 🙂
Dzięki temu moja praca zawodowa jest bardziej efektywna.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *