Ćwiczenie polega na uzupełnianiu przez uczniów karty pracy. Uczniowie i uczennice chodzą po klasie i zadają pytania według wzoru. W puste miejsca wpisują imiona kolegów i koleżanek, którzy odpowiedzą twierdząco na zadane pytanie. Wygrywa osoba, która jako pierwsza uzupełni wszystkie pola lub jako pierwsza uzupełni 4 pola (pionowo, poziomo lub po skosie).
Poziom: A1 (początkujący)
Ćwiczenie utrwala odmianę czasownika mieć (haben) i odmianę rodzajnika nieokreślonego w bierniku.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Język obcy |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, poziom A1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Pakiet – tangram + gra „Ja mam… Kto ma…?” „Akademia Pana Kleksa”
Sketchnotka – notatka „Podziały komórkowe – mitoza i mejoza” wykonana w power point do edycji. Biologia 8; „GENETYKA”
Znaczki przedszkolne różne 30 sztuk do edycji
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź