WISH 01 – teraźniejszość, twierdzenia i przeczenia
Co tu znajdziesz?
Planszówki
– Trzy planszówki – każda z 25 przykładami i 5 polami specjalnymi.
– Planszówka 'a’, to wyrazy, z których trzeba stworzyć poprawne zdanie – podając poprawną formę czasownika.
– Na planszówce 'b’ znajdują się zdania po angielsku z poprawną pogrubioną formą czasownika – należy je przetłumaczyć.
– A planszówka 'c’ to zdania po angielsku z pogrubionymi czasownikami – również należy je przetłumaczyć.
– Planszówki uzupełniają się – są dla siebie kluczami odpowiedzi (te same przykłady, na tych samych polach).
– Do tego na planszy uwzględnione są pola specjalne zwierające nietuzinkowe polecenia, które sprawią, że gra będzie bardziej ekscytująca.
Tabelę
– która zawiera krótkie wyjaśnienie w jakim celu i w jaki sposób używa się konstrukcji z WISH dla teraźniejszości.
– Wyjaśnienie poparte jest przykładami.
Co otrzymasz?
– 1 plik PDF, 4 str.
Jak grać?
– Zapoznaj się z tabelą.
– Wybierz wersję planszówki, od której chcesz zacząć.
– Kierunek gry wyznaczają numery pól umieszczone w prawym górnym rogu.
Planszówki mogą również posłużyć jako materiał do samodzielnej pracy i można potraktować je jako ćwiczenie do wykonania (np. planszę ze zdaniami w j. polskim wykorzystać do samodzielnych tłumaczeń zdań w zeszycie, a następnie sprawdzić poprawność swoich odpowiedzi z planszą ze zdaniami w języku angielskim).
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, gry językowe, matura, poziom B1, poziom B2 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


CZESŁAW MIŁOSZ – Gazetka szkolna
Dni tygodnia – składana wklejka – powtórka – klasa 2
Planowanie metodą Bullet Journal dla uczniów i nauczycieli 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź