Filmowa liczba Pi – angażująca pomoc dydaktyczna na „Dzień Liczby Pi”
Nie wiesz jak w przystępny sposób przedstawić dzieciom tematykę liczby Pi?
Poznaj materiał, który wprowadzi uczniów w świat liczby Pi poprzez bajkę edukacyjną!
To doskonały sposób na zainteresowanie dzieci tą fascynującą liczbą, zanim przystąpią do wykonania własnej taśmy filmowej z rozwinięciem liczby Pi.
Dzięki temu materiałowi uczniowie nie tylko poznają liczbę Pi w angażujący sposób, ale także będą mogli twórczo wykorzystać zrobioną taśmę. W zestawie znajdziesz mnóstwo inspiracji i pomysłów na dodatkowe aktywności matematyczne!
Dwa poziomy trudności! Poziom podstawowy – uczniowie łączą po 5 cyfr, co ułatwia zadanie.
Poziom zaawansowany – uczniowie łączą pojedyncze cyfry, co wymaga większej precyzji i spostrzegawczości.
Dlaczego warto? Wprowadzenie do tematu poprzez bajkę edukacyjną
Aktywne zaangażowanie uczniów – nauka przez działanie
Idealne do pracy indywidualnej i grupowej
Połączenie matematyki i kreatywnej zabawy
Możliwość różnorodnych ćwiczeń matematycznych: dodawanie, mnożenie, porównywanie liczb
Zestaw zawiera:Bajkę edukacyjną wprowadzającą w tematykę liczby Pi
Karty z klatkami filmowymi liczby Pi w dwóch poziomach trudności
Opcjonalną kamerę do przechowywania taśmy
Instrukcję z pomysłami na dodatkowe zadania
Spraw, by Dzień Liczby Pi stał się niezapomnianym wydarzeniem w Twojej klasie!
Ostatnio przeglądane materiały
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | karta pracy, liczby, pomocedydaktyczne, wklejka, wycinanka, zadanie |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 18 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź