Zestaw służy rozwijaniu umiejętności odczytywania emocji i myśli innych osób w różnych kontekstach sytuacyjnych. Zadaniem dziecka jest w pierwszej kolejności zinterpretowanie mimiki, gestów i emocji osoby/osób przedstawionych na zdjęciach. Następnie dopasowanie tego, co ta osoba mogłaby w tej sytuacji pomyśleć i powiedzieć.
Materiał obejmuje 20 podwójnych kart ze zdjęciami. Do każdej karty przygotowano przykładowe dymki, z tym, co ktoś może pomyśleć i powiedzieć w przedstawionej sytuacji społecznej. Materiał zawiera również puste dymki, które można uzupełnić według własnego pomysłu.
Proponuję wykorzystać rzepy do umocowania dymków na zdjęciach.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ćwiczenia, do zalaminowania, emocje, Gra, karty obrazkowe, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS, zadania, zadanie, zestaw |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź