Dzień Pszczoły

Materiał cyfrowy
  • Tekst do czytania metodą sylabową. ( ewentualnie 2)
  • Ćwiczenia grafomotoryczne.
  • Kolejność wydarzeń – klasa 1 ( ewentualnie 2)
  • Czytanie i decyzja – prawda czy fałsz.
  • Pisanie zdań według wzoru.
  • Gra słowna – układanie i zapisywanie wyrazów z podanych liter – 2 karty.
  • Jak powstaje miód? Czytanie zdań i ilustracji, wycinanie, dopasowywanie. Dodatkowo można przepisać do zeszytu.
  • Życie w pasiece. Wpisywanie nazw pszczół.
  • Ortografia Ó- O.
  • Rebusy.
  • Ciekawostki o pszczołach – 27 kartoników. Czytanie. Można przeprowadzić quiz.
  • Matematyka – klasa 1, 2 – dodawanie.
  • Poszukiwanie brakującego składnika.
  • Odejmowanie- klasa 1.
  • Matematyka- dodawanie do 20 i logiczne myślenie.
  • Zadania z treścią – klasa 1- 4 zadania.
  • Zadania z treścią- klasa 2- 2 zadania (mnożenie i dzielenie).
  • Zadania z treścią- klasa 3- 2 zadania (mnożenie i dzielenie).
  • Schemat poglądowy rozwoju pszczoły.
  • Materiał do uzupełnienia- Cykl rozwoju pszczoły, wytnij, uzupełnij przyklejając w odpowiednim miejscu.).
  • Budowa pszczoły – podpisywanie części ciała.
  • Labirynt.
  • Matematyczne kolorowanie według kodu- utrwalenie cyferek, dodawanie i odejmowanie do 20.
  • Plastyka. Nauka rysowania pszczoły- krok po kroku.
  • Technika. Wycinanie elementów pszczoły, układanie według wzoru.
  • Zakładka do nauki alfabetu.
  • Znaczki motywujące – ,,Przyjaciel pszczół”.
  • Dyplom Przyjaciela Pszczoły.
  • Napis – 20 MAJA. DZIEŃ PSZCZOŁY!
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Przyroda
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 51 - 60
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *