Każdy uczestnik gry otrzymuje kartę. Wyznaczona osoba zaczyna słowami: „Ja mam ……”. Następnie pyta: „Kto ma?” i czyta opis na dole karty. Osoba, która może dopasować definicję do hasła na swojej karcie, stwierdza: „Ja mam ….” i ponownie zadaje pytanie. Grę zapętlamy aż do momenty, gdy wrócimy do osoby rozpoczynającej zabawę.
Materiał został przygotowany w Canvie. Zawiera 46 kart gotowych do druku i zalaminowania.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Rebusy lekturowe (klasy 7-8) *NOWA PODSTAWA*
-
DZIEŃ TATY – GIRLANDA, PRACA WŁASNA
-
Sketchnotka/notatka/streszczenie/wklejka/ściąga dla ucznia i przypomnienie dla nauczyciela/edukacja domowa. Temat „Dlaczego rośliny nagonasienne są ważne w przyrodzie i dla człowieka?” w pdf. Biologia 5 dział „Mchy. Paprotniki. Nagonasienne. Okrytonasienne”. Wykonana na podstawie podręcznika z wydawnictwa WSiP.
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, ćwiczenia, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, Ja mam... Kto ma..., jezykpolski, liryka, pomocedydaktyczne, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź