Gra planszowa „Asertywność dla młodzieży 15+. Plansza + 50 pytań” – pomoc edukacyjna do druku

Materiał cyfrowy

Nauczycielu, pedagogu, psychologu, terapeuto, trenerze TUS, doradco zawodowy, rodzicu! Gra “Asertywność” dla młodzieży to narzędzie, które w praktyczny i angażujący sposób pomoże nastolatkom zrozumieć i zastosować asertywność w ich codziennym życiu. Jeżeli:

📌 Szukasz zaawansowanych, ale też przystępnych narzędzi do pracy z młodzieżą

📌 Pracujesz z osobami w wieku 15 lat i więcej 👥

📌 Chcesz wprowadzić nową dynamikę do zajęć czy spotkań

📌 Interesuje Cię rozwój osobisty Twoich podopiecznych

📌 Wiesz, że skuteczne narzędzia to połowa sukcesu w edukacji i wychowaniu

… to gra “Asertywność” została zaprojektowana z myślą o Tobie.

Podstawowe cele gry:

  • pogłębienie wiedzy na temat postaw asertywnej, uległej i agresywnej
  • rozwijanie umiejętności komunikacji w różnorodnych kontekstach społecznych
  • trening wyrażania swojego zdania i emocji w sposób asertywny
  • nauka technik asertywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami
  • rozwijanie kompetencji w zakresie aktywnego słuchania i interpretacji komunikatów innych
  • ćwiczenie umiejętności rozwiązywania problemów
  • kształtowanie postawy proaktywnej i odpowiedzialnej
  • promowanie zrozumienia i empatii w relacjach międzyludzkich

Nie, to nie jest przesada! Gry planszowe są znakomitym narzędziem edukacyjnym, a ta w szczególności koncentruje się na jednym z najważniejszych aspektów współczesnych kompetencji społecznych – asertywności.

Gra jest produktem cyfrowym, do samodzielnego druku i złożenia. Kompletny zestaw, w tym instrukcje i elementy gry, otrzymasz mailem.

ISBN 978-83-969800-5-2

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 17
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Czas rozgrywki: w zależności od liczby osób 30-90 minut Liczba graczy: od 2 do 10 osób oraz prowadzący rozgrywkę

katarzynapluska

Katarzyna Płuska - trener TUS, magister komunikacji społecznej (Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM), absolwentka studiów podyplomowych zarządzania zasobami ludzkimi oraz integracja sensoryczna, menedżer oświaty, trener soft skills, absolwentka akredytowanych przez MEN kursów “Podstawy psychologii” oraz “Doradca zawodowy”; autorka serwisu „Miękko o kompetencjach” www.katrzynapluska.pl oraz wielu publikacji, m.in. artykułów, e-booków, scenariuszy lekcji, kart pracy i kursów umiejętności społecznych i zawodowych.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *