Test wprowadzający z lektury „Wesele”
TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO POWTÓRZENIA LEKTUR PRZED EGZAMINEM.
Lub jako wprowadzenie do lektury.
Jak pracować z materiałem?
Na pierwszej lekcji poświęconej lekturze rozdaj uczniom testy, a ilość czasu na rozwiązanie dostosuj do ilości pytań oraz grupy, z którą pracujesz. Po upływie czasu WSPÓLNIE sprawdźcie odpowiedzi, pogłębiając każde pytanie à dopytuj o szczegóły, okoliczności, zwracaj uwagę na ważne, według Ciebie elementy.
Po takiej serii zostaje jeszcze kilka minut na to, aby porozmawiać z Uczniami, co najlepiej zapamiętali z lektury, która postać zapadła w pamięć, jakie odczucia towarzyszyły czytaniu, czy uważają dzieło za łatwe/trudne, jak radzili sobie z językiem, stylem, czy utwór im się podobał czy nie…
Pracę z testem warto zaplanować na cale 45 minut, ponieważ będziecie zatrzymywać się na każdym pytani i je pogłębiać. Potraktuj to jako „pierwszy kontakt z lekturą” – niech pojawi się zanim jeszcze omówicie genezę, problematykę, plan wydarzeń, bohaterów, motywy. Dzięki temu zorientujesz się, na ile Twoi Uczniowie znają dzieło i na co warto później zwrócić uwagę.
TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO KOMPLEKSOWEJ POWTÓRKI LEKTUR
Materiał w wersji:
W komplecie odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | czytanie, historia literatury, jezykpolski, karta pracy, matura, matura z języka polskiego, MłodaPolska, rozumienie tekstu, test, test z lukami, wklejka, zadania, zadanie, zadanie online, zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Na lekcję z testem przeznacz 45 minut |


REAKCJE DYSOCJACJI SOLI
Gra statki – substancje o znaczeniu biologicznym
Czworokąty – powtórzenie 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź