Test wprowadzający z lektury „Tango”

Test wprowadzający z lektury „Tango”

TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO POWTÓRZENIA LEKTUR PRZED EGZAMINEM.

Lub jako wprowadzenie do lektury.

Jak pracować z materiałem?

Na pierwszej lekcji poświęconej lekturze rozdaj uczniom testy, a ilość czasu na rozwiązanie dostosuj do ilości pytań oraz grupy, z którą pracujesz. Po upływie czasu WSPÓLNIE sprawdźcie odpowiedzi, pogłębiając każde pytanie à dopytuj o szczegóły, okoliczności, zwracaj uwagę na ważne, według Ciebie elementy.

Po takiej serii zostaje jeszcze kilka minut na to, aby porozmawiać z Uczniami, co najlepiej zapamiętali z lektury, która postać zapadła w pamięć, jakie odczucia towarzyszyły czytaniu, czy uważają dzieło za łatwe/trudne, jak radzili sobie z językiem, stylem, czy utwór im się podobał czy nie…

Pracę z testem warto zaplanować na cale 45 minut, ponieważ będziecie zatrzymywać się na każdym pytani i je pogłębiać. Potraktuj to jako „pierwszy kontakt z lekturą” – niech pojawi się zanim jeszcze omówicie genezę, problematykę, plan wydarzeń, bohaterów, motywy. Dzięki temu zorientujesz się, na ile Twoi Uczniowie znają dzieło i na co warto później zwrócić uwagę.

TESTY MOŻNA WYKORZYSTAĆ DO KOMPLEKSOWEJ POWTÓRKI LEKTUR 

Materiał w wersji: 

– PDF

W komplecie odpowiedzi.

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na lekcję z testem przeznacz 45 minut.

Pani_MaiUgosia_jezyk_polskii

Jestem nauczycielem języka polskiego z ponad ośmioletnim stażem. Pracuję w szkole podstawowej i w liceum - głównie ze starszymi klasami.Po "godzinach" zajmuje się tworzeniem materiałów i przygotowywaniem uczniów prywatnych do E8 i matur. Szukam inspiracji w życiu codziennym i przenoszę je na swoje lekcje i do swoich materiałów. Dążę do tego, aby uczniowie potrafili prowadzić literacki dialog - szukali tropów, odniesień i wiedzieli, dlaczego coś lub ktoś pojawia się w dziele i jakie niesie za sobą przesłanie.Moje materiały są autorskie, tworzę je, wzorując się na schematach zadań z E8 i matury z języka polskiego. W tworzeniu 0brazów najczęściej pomaga mi sztuczna inteligencja 😉 Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu i znajdowania w nim nie tylko materiałów, ale i inspiracji 😉Cieszę się, że tu jesteś! Miło Cię gościć!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *