APteczka pedagoga specjalnego CZ.II przedszkolaki i klasy 1-3 materiały do pracy

Materiał cyfrowy

Teczka pedagoga przedszkola to materiał na zajęcia, zastępstwa, diagnozę, gazetki i nie tylko! Wszystko co pedagog specjalny pracujący w przedszkolu powinien mieć!

APteczka pedagoga specjalnego CZ.II przedszkolaki i klasy 1-3 materiały do pracy

TO IDEALNA POZYCJA DLA KAŻDEGO PEDAGOGA! ZARÓWNO W SZKOLE  PODSTAWOWEJ  DLA KLAS 1-3 JAK I DLA PRZEDSZKOLAKÓW. JEST TO JEDNA Z 4 CZĘŚCI APTECZKI PEDAGOGA SPECJALNEGO! 189STRON PDF

SPIS TREŚCI:

  • WERSJE ŚWIĄTECZNYCH- BOŻONARODZENIOWYCH I WIELKANOCNYCH ZADAŃ W TEMATYCE EMOCJI, ZACHOWANIA, OPISYWANIA EMOCJI NA ZDJĘCIACH, KOLOROWANKI, RELAKSACJA ITP.
  • ĆWICZENIA NA TEMAT ZACHOWANIA- ZACHOWANIE NA PRZERWACH,BICIA, SZTURCHANIA, PRZEZYWANIA ITP.
  • ĆWICZENIA Z EMOCJAMI- NAZYWANIE, OPISYWANIE ITP.
  • MOJ ROK SZKOLNY
  • JAK SIĘ DZISIAJ CZUJESZ?
  • KONTRAKT, BONUSY, REGULAMIN
  • PLANSZA Z EMOCJAMI
  • Nakarm świątecznych bohaterów i zostań bohaterem w swoim piernikowym domu! Mikołaj lubi zjadać dobre uczynki! Renifer to nicpoń, więc chętnie schrupie wszelkie przewinienia, do domu wrzucamy wszystkie nasze emocje, a pierniczek uwielbia świąteczne zadania specjalne!
  • DORYSUJ RESZTĘ BUZI
  • RYSUJ PO ŚLADZIE
  • TNIJ PO ŚLADZIE
  • RELAKSUJĄCE KOLOROWANKI
  • Pokoloruj i opisz słownie emocje, jakie odczuwałeś/aś w tym tygodniu
  • OPISZ EMOCJE JAKIE PRZEDSTAWIAJĄ DZIECI NA PISANKACH. NAZWIJ EMOCJE, KTÓRE WIDAĆ NA TWARZACH DZIECI. POSEGREGUJ PISANKI Z
    EMOCJAMI NA POZYTYWNE I NEGATYWNE. POSEGREGUJ EMOCJE NA ZŁOŚĆ, RADOŚĆ, ITP. WYLOSUJ PISANKĘ I OPOWIEDZ, KIEDY CZUŁEŚ
    PODOBNĄ EMOCJĘ, W JAKIEJ SYTUACJI. WYLOSUJ PISANKĘ, NAZWIJ
    EMOCJĘ I DOPASUJ DO NIEJ INNE EMOCJE, O MIEJSZYM LUB WIĘKSZYM NATĘŻENIU
  • WYMYŚL CIĄG DALSZY HISTORII PRZEDSTAWIONEJ NA ZDJĘCIULUB ZASTANÓW SIĘ CO MOGŁOWYDARZYĆ SIĘ WCZEŚNIEJ. MOŻESZ ZADAĆ PYTANIA: CO ROBIĄ POSTACIE NA OBRAZKU? JAKA SYTUACJA PRZEDSTAWIONA JEST NA OBRAZKU? JAKIE EMOCJE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKU? CZY MACIE W DOMU PODOBNĄ TRADYCJĘ? CZY CHCIAŁBYŚ TEŻ
    WYKONYWAĆ CZYNNOŚCI JAK OSOBY PRZEDSTAWIONE NA OBRAZKU?
  • OPISZ EMOCJE JAKIE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKACH. OPOWIEDZ CO TO ZA
    SYTUACJA, JAKIE MOGĄ NAMTOWARZYSZYĆ ODCZUCIA I EMOCJE. POSTARAJ SIĘ OPISAĆOBRAZEK I ZASTANÓW SIĘ CZYU WAS W DOMU POJAWIAJĄ SIĘPODOBNE SYTUACJE., MOŻESZ ZADAĆ PYTANIA:
    CO ROBIĄ POSTACIE NA OBRAZKU? JAKA SYTUACJA PRZEDSTAWIONA JEST NA OBRAZKU? JAKIE EMOCJE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKU? CZY MACIE W DOMU PODOBNĄ TRADYCJĘ? CZY CHCIAŁBYŚ TEŻ WYKONYWAĆ CZYNNOŚCI
    JAK OSOBY PRZEDSTAWIONE NA OBRAZKU?
  • WSTĘPNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA DZIECKA: KOMUNIKACJA I ZAINTERESOWANIA, ZACHOWANIA SPOŁECZNE I EMOCJE, RODZIE I ŚRODOWISKO, PAMIĘĆ I MYŚLENIE, MOTORYKA DUŻA, MOTORYKA MAŁA, SPOSTRZEGANIE I UWAGA.
  • ZADANIA MATEMATYCZNE
  • TUSOWE PODCHODY
  • GRY PLANSZOWE DOP DRUKU
Kategorie ogólne Edukacja specjalna
Klasa/wiek 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Materiały przeznaczone zarówno dla nauczyciela, aby miał gotowe pomoce, które wystarczy wyciąć i przedstawić dziecku, zadania z poleceniami, ale także aktywności i karty pracy dla dziecka.

EMOCJAmaMOC

Ogromnie nam miło, że tu jesteś!

POMYSŁOWA LAMA

POMOCE EDUKACYJNE KARTY PRACY SZKOLENIA

WARSZTATY TERAPIA ZAJĘCIA ROZWOJOWE URODZINY

Pomysłowa Lama to miejsce,  w którym znajdziecie mnóstwo pomocy dydaktycznych i edukacyjnych do pracy z dziećmi na etapie przedszkola, szkoły i wyżej!

na rozwój, terapię, zabawę, urodzinki i niezapomniane wspomnienia!

Znajdziecie u nas terapeutów z  pasją i zaangażowaniem!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *