INNOWACJA SPOŁECZNO- EMOCJONALNA DLA KLAS 4-8 i wyżej OPIS/DOKUMENTACJA dla pedagoga, psychologa, wychowawcy
UWAGA! JEST TO TYLKO I WYŁĄCZNIE OPIS INNOWACJI WRAZ Z DOKUMENTACJĄ. GOTOWE KARTY PRACY DO PROWADZENIA ZAJĘĆ WYMIENIONYCH W INNOWACJI ZNAJDĄ PAŃSTWO POD TYM LINKIEM! https://pomyslowalama.pl/produkt/pomysly-na-godzine-wychowawcza-scenariusze-zajec/
MOŻNA NATOMIAST STWORZYĆ SWOJE ZAJĘCIA DO PODANEGO TEMEATU ZAJĘĆ NA INNOWACJI LUB ZMIENIĆ TEMATYKĘ INNOWACJI NA POSZCZEGOLNYCH ZAJĘCIACH.
Tematyka innowacja na poszczególnych zajęciach: Np.:
(tematy dla klas 5 i wyżej)
- NIEWŁAŚCIWE ZACHOWANIA W GRUPIE ( LIZUSOSTWO, DONOSICIELSTWO, OBMAWIANIE, WYŚMIEWANIE ITP.)
- CZY NIEPOWODZENIA POMAGAJĄ NAM DOJŚĆ DO CELU?
- DYSKUSJA JAKO JEDNA Z FORM OSIĄGANIA CELU
- AGRESJA I WULGARYZMY W WYRAŻANIU EMOCJI I ICH WPŁYW NA KREOWANIE KONTAKTÓW MIĘDZY LUDŹMI
- KOLEŻEŃSTWO, KUMPLOSTWO, PRZYJAŹŃ, MIŁOŚĆ – RÓŻNICE
- ROLA WSPÓŁPRACY I POMOCY W OSIĄGANIU CELÓW W GRUPIE I INDYWIDUALNIE
- ROLA ŚRODOWISKA SPOŁECZNEGO, SYTUACJI POLITYCZNO- GOSPODARCZEJ, KULTURY, TRADYCJI I RELIGII
- KŁÓTNIA – WYRAŻANIE ZŁOŚCI I GNIEWU
- KRYTYKA – WYRAŻANIE ZŁOŚCI I GNIEWU
- MÓWIENIE “NIE” A AUTORYTET W GRUPIE
- DOSTRZEGANIE PRZEMOCY W ŚRODOWISKU RÓWIEŚNICZYM I REAGOWANIE
- DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, FIZYCZNA, EMOCJONALNA I SPOŁECZNA
- PRACA TWÓRCZA I ODTWÓRCZA
- MEDIA I WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ?
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Innowacja pedagogiczna |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | .doc |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | emocje, Godzina wychowawcza, nauczanie przez odkrywanie, Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, trójkąty prostokątne, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 14 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Naczynia krwionośne, sieci naczyń włosowatych
Dzień Dinozaura – Mega Pakiet ponad 100 kart – 26 lutego
Fiszki, Młoda Polska, 15 kart definicji oraz 2 puste, pdf 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź