Nie masz pomysłu na powtórzenie wiadomości z lektur z klas 4-6? Może przypadnie Ci do gustu gra wzorowana na Czarnych historiach.
Zasady są proste:
Dzielimy Uczniów na grupy. Zadaniem grupy jest odgadnąć, o jakie wydarzenie z lektury/ o jaką postać z lektury chodzi w zagadce.
Lektury:
1. Mity greckie
2. W pustyni i w puszczy
3. Hobbit, czyli tam i z powrotem
4. Kajko i Kokosz. Szkoła latania.
5. Akademia pana Kleksa
6. Opowieści z Narni
7. Chłopcy z placu broni
Przyjemnej zabawy!
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | .jpg |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Akademia Pana Kleksa, Chłopcy z Placu Broni, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, fiszki, Gra, gra dydaktyczna, gra planszowa, Henryk Sienkiewicz, Hobbit, jezykpolski, Kajko i Kokosz, lektury, lektury obowiązkowe, pisarze i poeci, quiz, sprawdzian, test, W pustyni i w puszczy, zadania, zadanie, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 17 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | Wymagana znajomość treści lektury. |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź