Druga część ćwiczeń budowania planu rozprawki oraz rozróżniania argumentu od przykładu. Tym razem osiem tematów, które zostały rozpisane na: tezę, argumenty i proponowane przykłady. Dodatkowo dwie przykładowe rozprawki. Można poprosić uczniów, by w gotowej rozprawce znaleźli tezę, argumenty czy przykłady. Można też pociąć pracę na kawałki i dać uczniom do ułożenia. Sposobów wykorzystania materiału jest wiele.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | rozprawka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 12 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Układanka lewopółkulowa – kostki wiosna
Let’s go to the zoo
STEREOTYPES CONVERSATION CARDS / TRAVEL AND SHOPPING 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź