📚 Test czytania ze zrozumieniem inspirowany lekturą „Chłopcy z Placu Broni”! 📚

Materiał cyfrowy

Czy szukasz materiału, który w ciekawy sposób rozwinie umiejętności czytania ze zrozumieniem Twoich uczniów? Stworzyliśmy produkt, który jest nie tylko pomocny w nauce, ale także inspirujący! Nasze opowiadanie inspirowane lekturą „Chłopcy z Placu Broni” nie odzwierciedla dokładnie treści książki, lecz stanowi nowe spojrzenie na wartości przyjaźni, lojalności i zdrady, które pojawiają się w lekturze.

🔍 Co znajdziesz w naszym materiale?

  • 10 pytań zamkniętych (abcd) – idealne do szybkiego sprawdzenia wiedzy uczniów
  • 5 pytań otwartych – doskonałe do pogłębienia refleksji nad tekstem
  • Klucz odpowiedzi – ułatwia szybkie sprawdzenie pracy

Dlaczego warto?

  • Nowatorska forma opowiadania inspiruje do dyskusji i głębszej analizy lektury.
  • Doskonały materiał na lekcje powtórkowe, sprawdzające i przygotowujące do egzaminu!
  • Kompleksowa pomoc dydaktyczna – czytanie ze zrozumieniem, analiza wartości oraz łatwość sprawdzania odpowiedzi!
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 3
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica Ten materiał umożliwia dziecku rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem poprzez ciekawe opowiadanie inspirowane lekturą "Chłopcy z Placu Broni". Dziecko może samodzielnie rozwiązywać pytania zamknięte i otwarte, a dzięki dołączonemu kluczowi odpowiedzi szybko sprawdzić poprawność swoich rozwiązań. To doskonały sposób na powtórzenie ważnych tematów z lektury oraz na przygotowanie się do sprawdzianu lub egzaminu.
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na zrealizowanie powyższego materiału oraz rozwiązanie wszystkich zamieszczonych w nim zadań, uczniowie potrzebują około 45-60 minut. Czas ten może się różnić w zależności od tempa pracy dziecka oraz jego umiejętności czytania ze zrozumieniem i rozwiązywania pytań.

Kinga Frank

Jestem magistrą filologii polskiej. Pracuję jako polonistka w Szkole Podstawowej oraz prowadzę własną firmę edukacyjną. Wierzę, że to nauczyciel/nauczycielka wie najlepiej, jak chce uczyć i jak ma uczyć. Wolność w nauczaniu to wolność w kreowaniu siebie, a także materiałów, które mogą posłużyć innym. Kierując się tą zasadą, zapraszam Państwa do mojego świata :).

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *