Lekturownik dla liceum II

Lekturownik dla licealisty cz. II

Zadania różnego typu, o różnym stopniu trudności. Część z nich to zadania typu egzaminacyjnego (maturalne). Pomagają rozwijać sprawność w zakresie wnioskowania, argumentowania, syntezowania tekstów. Do niektórych lektur ikonografia (zadania podobne do tych w arkuszach). 

Lektury: 

– „Kordian”,

– „Wesele”,

– „Przedwiośnie”,

– „Ferdydurke”,

– „Tango”,

– „Inny świat”

– i innych…

W każdej sekcji fragment utworu!

Każdą z sekcji można potraktować jako odrębną kartę pracy, zadania można wybierać pod kątem konkretnych lekcji i tematów lub dać lekturownik jako całość i wspólnie z uczniami tworzyć własne repetytorium przydatne przed maturą. Lekturownik dedykowany jest zarówno dla uczniów klas młodszych jak i dla maturzystów utrwalających znane już treści

Co znajduje się w zestawie?

– lekturownik w wersji do edycji,

– lekturownik w wersji pdf,

– odpowiedzi i podpowiedzi dla nauczyciela.

Każde zadanie zostało stworzone przeze mnie – nie jest to zbiór na zasadzie kopiuj/wklej, ilustracje stworzyłam przy wsparciu AI. 

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 41 - 50
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na jedną kartę potrzeba około 45 minut.

Pani_MaiUgosia_jezyk_polskii

Jestem nauczycielem języka polskiego z ponad ośmioletnim stażem. Pracuję w szkole podstawowej i w liceum - głównie ze starszymi klasami.Po "godzinach" zajmuje się tworzeniem materiałów i przygotowywaniem uczniów prywatnych do E8 i matur. Szukam inspiracji w życiu codziennym i przenoszę je na swoje lekcje i do swoich materiałów. Dążę do tego, aby uczniowie potrafili prowadzić literacki dialog - szukali tropów, odniesień i wiedzieli, dlaczego coś lub ktoś pojawia się w dziele i jakie niesie za sobą przesłanie.Moje materiały są autorskie, tworzę je, wzorując się na schematach zadań z E8 i matury z języka polskiego. W tworzeniu 0brazów najczęściej pomaga mi sztuczna inteligencja 😉 Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu i znajdowania w nim nie tylko materiałów, ale i inspiracji 😉Cieszę się, że tu jesteś! Miło Cię gościć!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *