Gra MEMORY z funkcji wymiernej – ćwiczenia w wyznaczaniu asymptot oraz dziedziny i zbioru wartości.
Podziel klasę np. na dwie grupy, wydrukuj jeden zestaw dla każdej grupy – zadaniem ucznia jest dopasowanie wzoru funkcji do równań asymptot lub do dziedziny i zbioru wartości.
Praca z kartami pozwala na szybką powtórkę, rozwija umiejętność współpracy i aktywizuje uczniów 🙂
Jak prawidłowo przygotować karty?
1) Wydrukuj dwustronnie.
2) Upewnij się, że marginesy zostały prawidłowo ustawione (każda karta powinna mieć dwie strony – lewną i prawą).
3) Zalaminuj.
4) Wytnij każdą kartę osobno – otrzymasz dwustronne kartoniki, gotowe do zastosowania 🙂
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | do zalaminowania, funkcja wymierna, funkcje, Gra, gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce, hiperbola, karta pracy, matematyka podstawa, quiz, wyrażenia wymierne, wyrażenia wymierne, funkcja wymierna |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 19 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź