Gra MEMORY z funkcji wymiernej – ćwiczenia w wyznaczaniu asymptot oraz dziedziny i zbioru wartości.
Podziel klasę np. na dwie grupy, wydrukuj jeden zestaw dla każdej grupy – zadaniem ucznia jest dopasowanie wzoru funkcji do równań asymptot lub do dziedziny i zbioru wartości.
Praca z kartami pozwala na szybką powtórkę, rozwija umiejętność współpracy i aktywizuje uczniów 🙂
Jak prawidłowo przygotować karty?
1) Wydrukuj dwustronnie.
2) Upewnij się, że marginesy zostały prawidłowo ustawione (każda karta powinna mieć dwie strony – lewną i prawą).
3) Zalaminuj.
4) Wytnij każdą kartę osobno – otrzymasz dwustronne kartoniki, gotowe do zastosowania 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | do zalaminowania, funkcja wymierna, funkcje, Gra, gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce, hiperbola, karta pracy, matematyka podstawa, quiz, wyrażenia wymierne, wyrażenia wymierne, funkcja wymierna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 19 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


„Matematyka na wakacjach 5/6”
Buon Natale – lekcja świąteczna
Fizyka – gazetka 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź