Renifery – ćwiczenie lewopółkulowe przygotowujące do nauki czytania i pisania.

Materiał cyfrowy

„Renifery” to atrakcyjna i angażująca karta pracy, która wspiera rozwój lewopółkulowych funkcji mózgu – kluczowych w procesie nauki czytania i pisania. Podczas zabawy dzieci doskonalą zdolności analizy i syntezy wzrokowej, spostrzegawczość, koordynację ruchową oraz precyzję.

Zadaniem dzieci jest odpowiednie ułożenie nosów reniferów zgodnie z przedstawionym wzorem. Gra umożliwia wykorzystanie załączonych nosków do wycięcia lub dodatkowych elementów, takich jak pompony i szczypce, co wzbogaca zabawę i rozwija motorykę małą.

Zawartość zestawu:

  • Główna karta w formacie A4 dla dziecka z wizerunkiem reniferów.
  • Karta w formacie A4 z kolorowymi noskami do wycięcia.
  • 10 szablonów z różnorodnymi wzorami do odwzorowania.

Korzyści:

  • Ćwiczenie skupienia i koncentracji.
  • Rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej.
  • Przygotowanie do nauki czytania i pisania.
  • Nauka poprzez zabawę.

„Renifery” to świetne narzędzie wspomagające rozwój dziecka zarówno w domu, jak i w placówkach edukacyjnych. Przygotuj się na zabawę, która przyniesie mnóstwo radości i pożytecznych umiejętności!

 

Kategorie ogólne Przedszkole
Klasa/wiek 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat
Przedmiot Edukacja przedszkolna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

terapeutawprzedszkolu

Jestem doświadczonym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeutą specjalizującym się we wspieraniu dzieci zarówno w normie intelektualnej, jak i tych, które borykają się z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi. Moja praca obejmuje nie tylko edukację, ale również szeroko pojętą terapię – pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, dziećmi w spektrum autyzmu, prowadzę rewalidację oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju.

Moje podejście pedagogiczne jest oparte na kreatywności oraz indywidualnym podejściu do każdego dziecka. Staram się, by proponowane materiały i aktywności były dla dzieci interesujące i angażujące. Szczególnie zależy mi na rozbudzaniu ich wyobraźni oraz wspieraniu wszechstronnego rozwoju, od umiejętności poznawczych, przez emocjonalne, po społeczne i motoryczne. Dbam o to, by każde dziecko mogło odkrywać swoje mocne strony, rozwijać potencjał i poczuć satysfakcję z nauki i zabawy.

Moją misją jest stworzenie bezpiecznej i inspirującej przestrzeni, w której dzieci mogą się rozwijać na wielu płaszczyznach, pokonywać trudności i zdobywać nowe umiejętności – zawsze w atmosferze zrozumienia i szacunku dla ich indywidualności.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *