Jak zrealizować noworoczne cele i przestać się bać, co przyniesie jutro? Prezentacja/inspiracja

Materiał cyfrowy

Styczeń i luty to dla wielu z nas bardzo trudny okres. Robimy pierwsze poważne podsumowania, weryfikujemy swoje noworoczne plany. Czasem okazuje się, że wprowadzenie dobrych nawyków wcale nie jest takie proste i w gąszczu codziennych obowiązków tak ciężko zmienić coś na lepsze. Zastanawiamy się, czy to wszystko ma sens, znów odkładamy na później sprawy trudne i staramy się nie zauważać tego, że pomagając innym, często niestety za mało dbamy o własne potrzeby.

Zachęcam do skorzystania z tej prezentacji/inspiracji, w której omawiam osiąganie celów bez ciągłego szukania motywacji, wyjaśniam paradoks zmiany, prezentuję pomysły na to, jak mądrze zarządzać swoim czasem.

Korzystając z tej prezentacji nauczysz się robić:
 własne mapy marzeń,
 sketchnotki ułatwiające planowanie
 rysowane habit trackery („śledziki”) 
 doskonałe na prezenty walentynkowe zakładki motywacyjne. 

Prezentacja składająca się z 26 stron zawiera:

·         fakty i mity na temat postanowień noworocznych

·         wskazówki, jak wyznaczać sobie cele

·         rady, co robić zamiast noworocznych postanowień

·         narzędzia pomocne przy wprowadzaniu i utrwalaniu dobrych nawyków

·         ciekawostki na temat tzw. „paradoksu zmiany”

·         funkcje „bazgrania” w procesie planowania

·         sketchnotkę o magicznej mocy notatek wizualnych

·         odręczną notatkę na temat celu tworzenia mapy marzeń wg Kariny Sęp

·         uniwersalny przepis na wykonanie mapy marzeń

·         wskazówki, jak wykonać zakładki z afirmacjami i karty motywacyjne

·         informacje na temat afirmacji i zalet pracy z nimi

·         przykładowe afirmacje i cytaty motywacyjne

·         przykłady zastosowań haseł i cytatów motywacyjnych

·         inspiracje bibliograficzne.

Kategorie ogólne Zajęcia kreatywne
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Zajęcia artystyczne
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Tu Myślimy Wizualnie

Dr nauk humanistycznych w dziedzinie literaturoznawstwa, od 15 lat nauczyciel języka łacińskiego, trener kreatywności i terapeuta TUS, stosuje myślenie wizualne w twórczej edukacji, głęboko wierzy w sens kształcenia podmiotowego.

Zajrzyj do mnie na Facebooku:@Tumyślimywizualnie; @Tutwórczaiskierka 🙂

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *