Opowieść wigilijna. 40 zadań typu egzaminacyjnego. Trening z Apolonią. Egzamin ósmoklasisty
40 zadań typu egzaminacyjnego do lektury Opowieść wigilijna Charlesa Dickensa. Zadania odnoszą się zarówno do całości utworu, jak i do zamieszczonych w zbiorze fragmentów.
Co znajdziesz w zbiorze zadań egzaminacyjnych Trening z Apolonią. Opowieść wigilijna? Między innymi:
- czytanie ze zrozumieniem x2;
- teksty ikoniczne;
- zadania wymagające analizy i interpretacji tekstu;
- zadania argumentacyjne;
- zaproszenie;
- zadania gramatyczno-językowe (imiesłowy, mowa zależna i niezależna, zdania pojedyncze i złożone, „nie” z różnymi częściami mowy, zasady ortograficzne, części mowy, części zdania, związki frazeologiczne, neologizmy);
- zadanie interpunkcyjne;
- 4 tematy wypracowań (rozprawka x2, przemówienie, opowiadanie twórcze)
>>Zobacz fragment<<
Plik zawiera odpowiedzi do zadań (oprócz wypracowań).
________________
Facebook: Polonistyczne rozgrywki (klik)
Strona www: polonistycznerozgrywki.pl
Instagram: polonistyczne.rozgrywki
Grafiki: pixabay.com; freepik.com; canva.com
Odkryj inne materiały edukacyjne, odwiedzając mój sklep: |POLONISTYCZNE ROZGRYWKI
Hobbit, czyli tam i z powrotem. TRENING Z APOLONIĄ. Zadania egzaminacyjne. Egzamin ósmoklasisty
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Język polski |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | części mowy, długie formy wypowiedzi, ebook, egzaminósmoklasisty, frazeologia, jezykpolski, krótkie formy wypowiedzi, lektury, lektury obowiązkowe, mowa zależna i niezależna, opowiadanie, ortografia, podmiot, przymiotnik, przysłówek, Quo vadis, rozprawka, synonimy, zadania |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | Wykorzystanie zbioru zadań egzaminacyjnych przygotowanego przez egzaminatora to strategiczny krok w przygotowaniach do Egzaminu ósmoklasisty, który może przynieść wymierne efekty w postaci lepszego wyniku i większej pewności siebie w dniu egzaminu. Zadania egzaminacyjne mają określony sposób formułowania poleceń. Dzięki pracy ze zbiorem takich zadań, uczeń uczy się rozumieć specyfikę tych poleceń, co pozwala mu na szybsze zrozumienie, czego się od niego oczekuje. |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź