Gra typu kaboom – dodawanie i odejmowanie

Materiał cyfrowy

Dzięki tym kartom dzieci ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 30, 50 oraz 100. Na zestaw składa się 27 stron do samodzielnego wydrukowania. Komplet liczy 150 pasków z działaniami oraz 90 pasków dodatkowych.

Zastosowanie gry kaboom:

Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Paski z działaniami w odpowiednim zakresie wycinamy oraz wrzucamy do kubka działaniami i symbolami do dołu. Dzieci po kolei losują pasek oraz podają wynik umieszczonego na nim działania. W zestawie znajdują się paski z działaniami w 3 zakresach (30 – kolor pomarańczowy; 50 – kolor fioletowy oraz 100 – kolor zielony). Za prawidłową odpowiedź dziecko zachowuje pasek, zdobywając w ten sposób punkt, natomiast w przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi odkłada go do kubka.

Jeśli gracz wylosuje pasek z symbolem KABOOM musi oddać wszystkie zgromadzone do tej pory karty do kubka. Karta BONUS daje dodatkowe losowanie, a karta ZAMIANY oznacza konieczność wymiany wszystkich zgromadzonych pasków z innym graczem (np. siedzącym po prawej stronie).

Określamy z dziećmi czas gry (np. 10 minut). Po tym czasie, grę wygrywa dziecko, które posiada największą ilość pasków.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 21 - 30
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *