Dzięki tym kartom dzieci ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 30, 50 oraz 100. Na zestaw składa się 27 stron do samodzielnego wydrukowania. Komplet liczy 150 pasków z działaniami oraz 90 pasków dodatkowych.
Zastosowanie gry kaboom:
Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Paski z działaniami w odpowiednim zakresie wycinamy oraz wrzucamy do kubka działaniami i symbolami do dołu. Dzieci po kolei losują pasek oraz podają wynik umieszczonego na nim działania. W zestawie znajdują się paski z działaniami w 3 zakresach (30 – kolor pomarańczowy; 50 – kolor fioletowy oraz 100 – kolor zielony). Za prawidłową odpowiedź dziecko zachowuje pasek, zdobywając w ten sposób punkt, natomiast w przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi odkłada go do kubka.
Jeśli gracz wylosuje pasek z symbolem KABOOM musi oddać wszystkie zgromadzone do tej pory karty do kubka. Karta BONUS daje dodatkowe losowanie, a karta ZAMIANY oznacza konieczność wymiany wszystkich zgromadzonych pasków z innym graczem (np. siedzącym po prawej stronie).
Określamy z dziećmi czas gry (np. 10 minut). Po tym czasie, grę wygrywa dziecko, które posiada największą ilość pasków.
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | dodawanie, Gra, gra dydaktyczna, Grywalizacja na matematyce, liczb, liczby, liczby całkowite, odejmowanie, Rewalidacja, zadania, zadanie, zestaw |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | do 45 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź