Walentynkowy Mickiewicz, czyli rzecz o „Kurhanku Maryli”

Materiał cyfrowy

Szukasz sposobu na to, by lektura „Kurhanka Maryli” stała się dla Twoich uczniów prawdziwą przygodą, a nie kolejnym nudnym obowiązkiem? Być może moja propozycja to Coś dla Ciebie, poszukiwaczu/poszukiwaczko nowych, dydaktycznych wyzwań!

Karta pracy Walentynkowy Mickiewicz, czyli rzecz o „Kurhanku Maryli” to zestaw innowacyjnych i angażujących zadań, które sprawią, że Twoi uczniowie zanurzą się w świat romantycznej liryki i odkryją tajemnice  poruszającej ballady wieszcza.

Dlaczego warto skorzystać z karty pracy?

  • Pozwala odejść od tradycyjnego, podawczego modelu nauczania i zaangażować uczniów w aktywny proces uczenia się.
  • Uczy analizy i interpretacji tekstu literackiego w sposób ciekawy i przyjemny.
  • Rozwija kluczowe kompetencje, takie jak kreatywność, krytyczne myślenie, umiejętność pracy w grupie i komunikacja.
  • Gwarantuje niezapomniane wrażenia z lekcji zarówno dla uczniów, jak i dla nauczyciela.
Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 1
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

askagorka

Jestem "dochtórką" nauk humanistycznych  :) pasjonatką edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistką z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuję w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świecie), w której skupiam się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.Działam na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzielę się swoją wiedzą z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia. Koordynowałam projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”. Współpracuję z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia. Nawiązałam również współpracę z Holistik Think Tankiem - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.„Popełniłam" również publikacje artykuły i opracowań naukowych. Uczestniczyłam w debatach, konferencjach i spotkaniach eksperckich.  

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *