Karta obserwacji. Opis rzeźby

Materiał cyfrowy

„Karta obserwacji” to praktyczne narzędzie edukacyjne przeznaczone dla uczniów, które pozwala na szczegółową analizę dzieł sztuki, w szczególności rzeźb. Zawiera zestaw pytań i wskazówek ułatwiających obserwację oraz interpretację dzieła. Strony zawierają sekcje dotyczące:

  1. Podstawowych informacji – pola na tytuł dzieła, autora, epokę i miejsce ekspozycji.
  2. Wyglądu ogólnego – pytania o proporcje ciała, mimikę twarzy oraz postawę i gesty postaci.
  3. Szczegóły – analiza ubioru, fryzury, ozdób i rekwizytów.
  4. Kontekst i interpretacja – pytania pomagające zrozumieć emocje, estetykę i symbolikę dzieła.
  5. Miejsce na szkic – przestrzeń na rysunek dla lepszego zrozumienia detali.
  6. Podsumowanie i refleksje – wrażenia ucznia oraz ocena procesu analizy.

Całość utrzymana jest w przejrzystym i atrakcyjnym wizualnie formacie, który zachęca do pracy. Wspaniale nadaje się do wykorzystania na lekcjach sztuki, plastyki, czy historii sztuki, zarówno w szkołach, jak i w domu.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

dlanauczycielki

Moje doświadczenie oraz pasja do edukacji przekładają się na wysoką jakość tworzonych materiałów, które cieszą się uznaniem zarówno wśród nauczycieli, jak i uczniów. Staram się, aby moje produkty były praktyczne, nowoczesne i wspierały kreatywność w procesie nauki.

Prywatnie interesuję się nowoczesnymi metodami nauczania, technologiami edukacyjnymi oraz projektowaniem graficznym. Dzięki temu stale się rozwijam i wprowadzam nowe pomysły do swojej pracy.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *