Karta pracy dla grup uczniów uczestniczących w panelu dyskusyjnym dotyczącym zaburzeń układu odpornościowego. Zawiera 3 tematy: przeszczepy narządów, reakcje alergiczne i AIDS z dwoma przeciwnymi stanowiskami (łącznie 6 grup). Na karcie znajduje się miejsce do podania kilku argumentów przez uczniów przemawiających za ich stanowiskiem, po wcześniejszym zapoznaniu się z tematem w podręczniku, np. „Biologią bez tajemnic” WSiP.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, budowa i fizjologia człowieka, fake news, karta pracy, metody aktywne, układ odpornościowy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Sketchnotka „Przyroda i jej składniki „ w power point do edycji, PRZYRODA do klasy 4 – dział I „Poznajemy warsztat przyrodnika”
ZESTAW GRUPOWY GRUPA „MISIE”
Notatka graficzna: Obowiązki dyżurnego
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź