Materiał pozwala na utrwalenie przez dziecko znajomości kalendarza. Pozwala na różne aktywności pomagające w utrwaleniu kolejności miesięcy, podziału roku na kwartały, rozpoznaniu ważnych dat w roku, określenia ilości miesięcy w roku.
Przykładowe zastosowanie:
– nauczyciel prosi o ułożenie nazw miesięcy w kolejności chronologicznej oraz dopasowanie ich do poszczególnych kwartałów roku
– następnie należy dopasowac ilośc dni do poszczególnych miesięcy
– uczeń przyporządkowuje wydarzenia w ciągu roku do poszczególnych miesięcy
– można poprosic dziecko o ułożenie miesięcy od końca do początku
– uczeń losuje dany miesiąc i podaje w jakim jest kwartale, i porze roku, jaką ma ilośc dni oraz podaje ważne wydarzenia związane z tym miesiącem
– uczeń losuje wydarzenie i podaje w jakim miesiącu ma ono miejsce
Materiał świetnie nadaje się na zajęcia rewalidacyjne, wyrównawcze, dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
GALERIA |
![]() ![]() |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | do zalaminowania, kalendarz |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź