Na tropie „Martwych Dusz” Gogola

Materiał cyfrowy

 Na tropie Martwych Dusz!” – innowacyjne narzędzie do kreatywnej nauki

Szukasz sposobu na to, by lektura „Martwych dusz” Gogola stała się dla Twoich uczniów prawdziwą przygodą? Chcesz, aby młodzież z zaangażowaniem zgłębiała tajniki tej arcyciekawej powieści? Oto rozwiązanie – karta pracy „Na tropie Martwych Dusz!”, która zamieni Twoje lekcje w fascynujące i niezapomniane doświadczenie!

Dlaczego warto skorzystać z karty?

  • Innowacyjność. Karta pracy to niebanalne narzędzie dydaktyczne, które łączy w sobie elementy analizy literackiej, twórczości plastycznej i dziennikarstwa śledczego.  
  • Kreatywność. Zadania zawarte w karcie pobudzają wyobraźnię i zachęcają uczniów do samodzielnego myślenia oraz poszukiwania nieszablonowych rozwiązań.  
  • Osadzenie we współczesnych realiach. Osadzenie treści w realiach współczesnego świata sprawia, że uczniowie łatwiej identyfikują się z poruszanymi problemami i chętniej angażują się w wykonywanie zadań.  

Co znajdziesz w materiale?

  • Zróżnicowane zadania: Od tworzenia „pomnika duszy” Cziczikowa z pianki montażowej, przez projektowanie wywiadów i ankiet z ekspertami itp. Różnorodność zadań sprawi, że każdy uczeń znajdzie coś dla siebie.  
  • Nawiązanie do treści lektury: Wszystkie zadania nawiązują do treści „Martwych dusz” Gogola, co pozwala na głębsze zrozumienie i analizę utworu.  
  • Nowoczesne podejście: Wykorzystanie popularnych mediów społecznościowych, takich jak TikTok, czyni naukę bardziej atrakcyjną dla współczesnej młodzieży.  

Karta pracy „Na tropie Martwych Dusz!” to idealne narzędzie dla nauczycieli, którzy:

  • Chcą urozmaicić swoje lekcje języka polskiego.  
  • Poszukują innowacyjnych metod nauczania.  
  • Pragną rozwijać kreatywność swoich uczniów.  
  • Chcą, aby lektura „Martwych dusz” Gogola stała się dla uczniów niezapomnianym przeżyciem.  

Zamów kartę pracy „Na tropie Martwych Dusz!” i przenieś swoje lekcje w nowy wymiar!

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

askagorka

Jestem "dochtórką" nauk humanistycznych  :) pasjonatką edukacji niecodziennej, nieopresyjnej, angażującej, polonistką z wieloletnim doświadczeniem. Od blisko 18 lat pracuję w Szkole No Bell (najlepszej szkole na świecie), w której skupiam się na wprowadzaniu nowoczesnych metod nauczania, łamaniu schematów edukacyjnych i propagowaniu otwartego myślenia o potrzebach edukacyjnych dzieci.Działam na rzecz upowszechnia nowoczesnych metod i formuł kształcenia. Dzielę się swoją wiedzą z dyrektorami, nauczycielami i doradcami metodycznymi, prowadząc kursy i szkolenia. Koordynowałam projekt przygotowania i opracowania czterech innowacyjnych programów nauczania dla Ośrodka Rozwoju Edukacji: „Obywatel Świata”, „Odkrywca biznesu”, „Zainteresowania i pasje”, „Mały Wynalazca”. Współpracuję z uczelniami (Uniwersytet Śląski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie), biorąc udział w badaniach i rozmaitych przedsięwzięciach edukacyjnych ogniskujących się wokół edukacji i efektywności kształcenia. Nawiązałam również współpracę z Holistik Think Tankiem - organizacją non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych, systemowych rozwiązań.„Popełniłam" również publikacje artykuły i opracowań naukowych. Uczestniczyłam w debatach, konferencjach i spotkaniach eksperckich.  

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *