Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom? Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. PFD do samodzielnego wydruku.

Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom?Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny.

Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom? Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny. PFD do samodzielnego wydruku.

– Jakie są przyczyny wykluczeń dzieci słabowidzących i niewidomych z grupy rówieśniczej

– W jaki sposób zapobiegać wykluczeniom dzieci z dysfunkcjami wzroku z grup rówieśniczych

Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny, dotyczący dzieci słabowidzących i niewidomych.

Kategorie ogólne Edukacja specjalna
Klasa/wiek 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 8
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica Przyczyny wykluczeń dzieci z dysfunkcjami wzroku z grupy rówieśniczej. Jak zapobiegać wykluczeniom?Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny.
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Mamotatopokazmi - pomoce edukacyjne dla dzieci słabowidzących

Zajmujemy się pedagogiką specjalną z zakresu tyflopedagogiki oraz funkcjonalnej diagnozy widzenia. Pracujemy z dziećmi słabowidzącymi, niedowidzącymi oraz niewidomymi z widzeniem szczątkowym. Zajmujemy się edukacją dzieci z dysfunkcjami wzroku oraz dziećmi ze specyficznymi problemami edukacyjnymi.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *