Gra składa się z 64 kart z hasłami dotyczącymi zagadnień przerabianych w klasie 7 .
- Każda karta posiada hasła naprowadzające np. AORTA – układ krwionośny, krew z tlenem lub RECEPTOR – układ nerwowy, łuk odruchowy …
- Na początku gry decydujecie, czy hasła naprowadzające są TABU i nie wypowiadamy uch tylko szukamy synonimów, czy wręcz przeciwnie, zaczynamy od wypowiedzenia tych haseł a następnie szukamy w głowach własnych pomysłów na interpretację i przedstawienie tego hasła.
- Gracz losuje kartę i jego zadaniem jest wytłumaczyć hasło które znajduje się na karcie tak aby inna osoba zgadła,
- W talii znajdują się 4 kart zatytułowane ZMIANA KARTY . Uczeń gdy wylosuje taka karte może ją zachować i wykorzystać, gdy hasło które będzie miał do przedstawienia okaże się zbyt trudne.
Fajna forma podsumowania klasy 7 lub rozpoczęcia klasy 8 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
-
Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych – pakiet materiałów
-
Zestaw sketchnotek i kart pracy + gratisowe linki do prezentacji multimedialnych niekomercyjnych wykonanych w genial.ly do indywidualnego pobrania i użycia do celów niekomercyjnych. Przyroda 4, „Odkrywamy tajemnice życia w wodzie i na lądzie”
-
Kartkówka/karta pracy KWASY KARBOKSYLOWE
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |



Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź