Poszukiwanie Ukrytych Oznak Wiosny

Materiał cyfrowy

🌼 WIOSENNY POMYSŁ NA ZABAWĘ INTEGRACYJNĄ DLA CAŁEJ SZKOŁY! 🌼

 

Szukasz inspiracji na wyjątkową zabawę, która zjednoczy całą społeczność szkolną?

Mam dla Ciebie idealne rozwiązanie! 🌟

 

Przedstawiam „Poszukiwanie Ukrytych Oznak Wiosny”! To interaktywna gra, która nie tylko pobudzi kreatywność, ale także zachęci uczniów do współpracy i aktywności.

 

W zestawie znajdziesz:

📜 Plakat informacyjny – wszystko, co musisz wiedzieć o zabawie w jednym miejscu!

🏆 Plakat z wynikami – niech wszyscy dowiedzą się o rozwiązaniu!

🗺️ Wskazówki do organizacji – krok po kroku, jak zorganizować grę w swojej placówce.

🔍 Niezbędne symbole do wycięcia – przygotuj materiały, które uczniowie będą musieli odnaleźć.

🕵️‍♂️ Karta poszukiwacza symboli – każdy uczestnik otrzyma swoją unikalną kartę do wypełnienia.

🎉 A na koniec – ekscytujący pomysł na nagrodę! Bon na „niepytanie” dla uczniów, którzy wzięli udział w grze i poprawnie odpowiedzieli na pytania!

 

Nie czekaj! Spraw, by wiosna stała się jeszcze bardziej magiczna i integrująca.

Zorganizuj „Poszukiwanie Ukrytych Oznak Wiosny” w swojej szkole i pozwól uczniom odkryć piękno tej pory roku w niezwykły sposób! 🌷

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Uroczystości
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 9
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

akcjaspecjalna

Akcja Specjalna 

Pedagożka specjalna z bogatym wykształceniem i szerokim wachlarzem umiejętności, które wykorzystuję w swojej pracy na rzecz dzieci i młodzieży z różnorodnymi trudnościami edukacyjnymi oraz rozwojowymi. Posiadam tytuł pedagoga specjalnego, nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuty pedagogicznego oraz logopedy. Dodatkowo, jestem wykwalifikowaną terapeutką ręki co pozwala mi na skuteczne wsparcie dzieci w najwcześniejszym etapie ich rozwoju.

Dzięki swojemu  wykształceniu, mam możliwość holistycznego podejścia do każdego dziecka. W swojej pracy jako wychowawczyni i pedagoga specjalnego zyskałam cenne doświadczenie w pracy z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, takimi jak dysleksja, dysgrafia, afazja, autyzm czy opóźnienia w rozwoju mowy. Umiejętności w zakresie terapii pedagogicznej oraz logopedii pozwalają na indywidualne dostosowanie metod nauczania i terapii do potrzeb każdego ucznia.

W mojej pracy stawiam na  kreatywność i innowacyjne metody pracy, które angażują dzieci w proces uczenia się poprzez zabawę. Stosuję różnorodne techniki, takie jak terapia zajęciowa, zabawy ruchowe, a także nowoczesne narzędzia edukacyjne, co sprawia, że dzieci chętnie uczestniczą w zajęciach.  Empatia oraz umiejętność budowania relacji z dziećmi i ich rodzicami są kluczowe w procesie wsparcia i motywacji do nauki.

Dzięki swojej pasji i zaangażowaniu, staram się nie tylko wspierać rozwój dzieci, ale także inspirować  innych nauczycieli i specjalistów do poszukiwania nowych rozwiązań w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach aby działania edukacyjne przyczyniały się do stworzenia bardziej inkluzyjnego i przyjaznego środowiska edukacyjnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *