W zestawie 20 kart + proponowane zasady wykorzystania (opisane również poniżej)
Temat leksykalny: SPORT I ZDROWIE
Cel gry: zdobycie jak największej liczby punktów oraz (przede wszystkim) powtórzenie i utrwalenie słownictwa z zakresu leksykalnego SPORT I ZDROWIE
Karty drukujemy, laminujemy, wycinamy i przed rozpoczęciem gry tasujemy.
Dzielimy uczniów na grupy 3-osobowe*.
Punktację zapisujemy (najlepiej) na tablicy widocznej dla wszystkich uczniów.
Nauczyciel bierze pierwszą kartę ze stosu i czyta polecenie z karty (Name THREE…) pierwszej grupie uczniów. Uczniowie mają ok. 30 sekund, aby wspólnie zastanowić się nad podaniem odpowiedzi. Po tym czasie każdy z nich podaje jedno słowo. Jeżeli to podane słowo znajduje się na naszej karcie, zapisujemy punkty na tablicy.
Jeżeli grupa poda trzy najwyżej punktowane słowa z karty (za 10, 8 i 6 pkt.), może w jednej rudzie otrzymać aż 24 pkt. Jeżeli poda tylko dwa słowa z pięciu na karcie i są one punktowane 6 pkt. i 2 pkt., grupa otrzymuje 8 pkt.
Następnie nauczyciel bierze kolejną kartę ze stosu i czyta polecenie kolejnej grupie i gra przebiega w ten sam sposób.
GRa kończy się, gdy nauczyciel przeczyta wszystkim grupom tę samą liczbę kart, tzn. jeżeli mamy 3 grupy, to wykorzystamy tylko 18 kart (czyli po 6 dla każdej), jeżeli mamy 5 grup, wykorzystamy wszystkie karty (po 4 dla każdej grupy).
*Uwaga! Uczniowie mogą też grać w grupach 4- i 5-osobowych. Możemy wówczas zmienić polecenie na: Name FOUR…, Name FIVE…
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna, gry językowe, poziom A1, poziom A2, poziom B1, poziom B2 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Notatka okienkowa „Skały lite, zwięzłe i luźne” w pdf. „Czy wszystkie skały są twarde?” – Przyroda 4 dział „Poznajemy krajobraz najbliższej okolicy”.
Wkładki do książek. Zakończenie roku szkolnego. Klasy 1-8 . Wzór 6
Szablon liter – kaushan – małe
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź