„Dziady cz.II” sprawdzian wraz z odpowiedziami i kryteriami przyznawania punktów

Materiał cyfrowy

Sprawdzian z lektury do klas siódmej i ósmej „Diady cz.II” wraz z odpowiedziami.

Sprawdzian ma pytania o treść lektury na trzech stronach (pytania typu P/F, krótkiej odpowiedzi, zbudowane w oparciu o materiał ilustracyjny, wydarzenia, luki). Kolejne dwie strony to rozwiązanie.

Inne moje materiały są TUTAJ.

Grafiki wykorzystane na karcie pochodzą ze strony pixabay oraz aplikacji canva.

Swoje materiały przygotowuję z najwyższą starannością. Jednak może zdarzyć się literówka lub inny błąd. Jeśli takowy zauważysz, napisz mi tym, a chętnie go poprawię. W ramach podziękowania wyślę Ci  inny materiał edukacyjny! 🎁

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 5
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

polonistka przy tablicy

Od 25 lat lat uczę języka polskiego. Lubię stosować nowoczesne technologie na prowadzonych przeze mnie lekcjach, chętnie tworzę i wykorzystuję nietuzinkowe pomoce „analogowe" angażujące podczas zajęć moich uczniów. Z pasją łączę dydaktykę z technologią, by uczenie się było angażujące i oparte na relacji.

 Prowadzę warsztaty i webinary dla nauczycieli oraz występuję jako prelegentka na różnych konferencjach, m.in. w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Oświęcimiu, I Konferencji Budzących się Polonistów w Łodzi, I Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli Humanistów we Wrocławiu.Nagrania z moich prelekcji są dostępne po kliknięciu tutaj <KLIK> i <KLIK>.Zachęcam do zapoznania się z moimi wideoszkoleniami na platformie EDUMASTER<KLIK> i <KLIK>.

 Mój pomysł na pracę z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych uzyskał wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Ortograffiti. Można go poznać <TUTAJ>.

 Miałam również przyjemność opublikować swoje artykuły w „Polonistyce" <TUTAJ>:- Stacja - Kleryków, - Jak tworzyć magiczne obrazki  na lekcjach języka polskiego za pomocą technologii,- Polonistyczny eduroom.

 Współpracowałam z wydawnictwem WSiP jako recenzentka i konsultantka merytoryczna podręczników i zeszytów ćwiczeń z serii „Zamieńmy słowo". 

Niektóre swoje pomysły na lekcje prezentuję na blogu. Znajdziesz mnie też na FB. Zapraszam!

 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *