Rozpoznanie i dopasowanie poprawnej formy czasownika „to be i have got” (am, is, are, am not, isn’t, aren’t) do odpowiednich zdań.
Instrukcja dla uczniów
Match and colour!
-
Przeczytaj każde zdanie w jajku.
-
Dopasuj właściwą formę czasownika to be/ have got
-
Pokoloruj każde dopasowanie innym kolorem – jedno zdanie = jeden kolor.
Dodatkowe pomysły na urozmaicenie:
-
Po rozwiązaniu poproś uczniów, by ułożyli własne zdanie z daną formą czasownika.
-
W parach – dzieci mogą sprawdzać nawzajem swoje odpowiedzi.
-
Zamień w konkurs – „Kto pierwszy znajdzie wszystkie poprawne odpowiedzi i pokoloruje je poprawnie?”
POWODZENIA 🙂
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, angielski słownictwo, ćwiczenia, czasownik, gry językowe, karta pracy, kolorowanka, łamigłówka, poziom A1, poziom A2, quiz, tradycja, wielkanoc, wykreślanka, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | Potrzebne są kredki |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Ikony (obrazki) do lektury „Balladyna” Juliusz Słowacki, język polski, egzamin ósmoklasisty, lektura obowiązkowa klasa 7-8
Dzień Babci i Dziadka
STREFA DOBREGO NASTROJU – gazetka całoroczna 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź