Tiger and Friends 3 Unit 6 At the seaside Vocabulary 2

Materiał cyfrowy

Karta pracy została przygotowana z myślą o uczniach klasy 3 szkoły podstawowej, jako uzupełnienie i utrwalenie słownictwa z rozdziału 6 „At the Beach” z podręcznika Tiger and Friends 3. Zawiera zadania aktywizujące, rozwijające zarówno rozumienie globalne, jak i czytanie ze zrozumieniem.

Zakres materiału:
– słownictwo związane z plażą i życiem morskim (jellyfish, crab, seahorse, starfish, snail)

Zadania na karcie pracy:

  1. Podpisywanie ilustracji – uczniowie mają za zadanie odnaleźć 5 słówek wśród ilustracji i podpisać je poprawnie. Zadanie wspiera rozpoznawanie słownictwa wizualnie.

  2. Rozszyfrowywanie słówek – zadanie polegające na odkodowaniu wyrazów związanych z tematyką morską. Pomaga utrwalić pisownię i znaczenie nowych słów.

  3. Czytanie globalne i ze zrozumieniem – uczniowie czytają krótki tekst opisujący sytuację na obrazku i kolorują elementy zgodnie z informacjami zawartymi w treści. Ćwiczenie rozwija umiejętność czytania ze zrozumieniem i dokładności.

  4. Zadanie dla fast finishers – „I spy” – dla uczniów, którzy szybciej skończą pracę, przygotowano dodatkowe zadanie: liczenie i zapisywanie liczby różnych morskich stworzeń w ilustracji. Ćwiczenie to rozwija spostrzegawczość i utrwala słownictwo.

Karta jest tuszooszczędna – zawiera prostą grafikę i czarno-biały układ, by umożliwić łatwe drukowanie w większej liczbie egzemplarzy.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Pistacjowo

Uczę i raz na jakiś czas tworzę materiały, które podobają się mi i moim podopiecznym. Zobaczymy, co się rozwinie z tej próby =) Ahoj przygodo!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *