Stacje zadaniowe składają się z 15 stacji, w tym pięciu graniastosłupów. Uczniowie muszą przechodząc poszczególne etapy od wskazania podstawy, przez obliczenie pola podstawy, pola bocznego móc obliczyć pole powierzchni całkowitej graniastosłupa.
Stacje zadaniowe to sprawdzony sposób na aktywizację uczniów i wprowadzenie ruchu oraz współpracy do codziennej pracy na lekcji. Dzięki nim:
✅ Uczniowie uczą się przez działanie, a nie tylko słuchanie.
✅ Każdy może pracować we własnym tempie, co sprzyja indywidualizacji nauczania.
✅ Nauczyciel zyskuje przestrzeń do obserwacji i wsparcia uczniów tam, gdzie tego najbardziej potrzebują.
✅ Lekcja staje się dynamiczna, ciekawa i zapamiętywana na długo.
✅ Gotowe materiały oszczędzają czas i są zgodne z podstawą programową.
To idealne rozwiązanie dla nauczycieli, którzy chcą łączyć efektywność z nowoczesnym podejściem do nauczania.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Graniastosłupy |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 11 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dyplom za umiejętności sportowe
E-book Odkryj sekrety „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza, czyli jak omówić powieść na podstawie fragmentów?
Gra dydaktyczna: „Czym pachnie wiosna?”
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź