- Każdy uczestnik otrzymuje początek opowiadania — kilka zdań wprowadzających do fabuły (ilość kart:12).
- Zadaniem uczestnika jest dopisanie dalszej części historii, tak aby całość miała dokładnie 10 zdań.
- Należy kontynuować opowieść w sposób logiczny, ciekawy i spójny z podanym początkiem.
- Można wprowadzać nowe postacie, wydarzenia lub zwroty akcji, ale trzeba pamiętać, by nie odbiegać za bardzo od tematu.
- Ważne jest, aby każde zdanie wnosiło coś nowego do opowieści i rozwijało ją dalej.
- Po napisaniu 10 zdań, uczestnik czyta swoją historię na głos (jeśli gra odbywa się w grupie).
- Inni mogą zadawać pytania lub komentować, co można by jeszcze dodać lub zmienić.
- Gra może mieć rundy, w których każdy kolejno dopisuje jedno lub kilka zdań do wspólnej historii.
- Celem gry jest rozwijanie kreatywności, umiejętności pisania i wyobraźni.
- Najważniejsze jest, aby dobrze się bawić i cieszyć się opowiadaniem własnych historii!
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Terapia dysleksji |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, długie formy wypowiedzi, do zalaminowania, gry językowe, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, jezykpolski, opowiadanie, Pedagog specjalny, typy wypowiedzeń, wypowiedzenie, zadania, zadanie |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź