PRZYGODY Z EMOCJAMI – BAJKI, KTÓRE UCZĄ I WSPIERAJĄ

20 bajek z propozycjami kart pracy, pytaniami i podsumowaniem do każdej /44 strony

Spis treści

1. Bajka o Małym Zajączku i Strachu przed Nowym 3

2. Bajka o Wiewiórce, która Uczyła się Czekać 5

3. Bajka o Małym Misiu, który Nauczył się Dzielić 6

4. Bajka o Jeżyku, który Pokonał Smutek 7

5. Bajka o Kropce, która Czuła się Inna (Akceptacja Siebie) 8

6. Bajka o Króliczku, który Uczył się Słuchać (Aktywne Słuchanie) 9

7. Bajka o Lwie, który Bał się Porównań (Poczucie Własnej Wartości) 11

8. Bajka o Ptaszku, który Uczył się Przepraszać (Przepraszanie) 13

9. Bajka o Rybce, która Uczyła się Radzić sobie z Frustracją 14

10. Bajka o Mrówce, która Zrozumiała Wartość Przyjaźni 16

11. Bajka o Jeżyku, który Bał się Ciemności 17

12. Bajka o Motylku, który Uczył się Radzić sobie z Zazdrością 19

13. Bajka o Kotku, który Uczył się Cierpliwości 20

14. Bajka o Lisku, który Nauczył się Przepraszać (Utrwalenie) 21

15. Bajka o Pajączku, który Bał się Odmowy (Asertywność) 23

16. Bajka o Świerszczyku, który Uczył się Radzić sobie z Wypadkami (Elastyczność) 25

17. Bajka o Zajączku, który Nauczył się Doceniać Małe Rzeczy (Wdzięczność) 27

18. Bajka o Bóbrku, który Zrozumiał Wartość Trudu (Wytrwałość) 29

19. Bajka o Słowiku, który Uczył się Wybaczać 31

20. Bajka o Lisku, który Zrozumiał Konsekwencje Wyborów 33

Przykładowe karty pracy, pytania i podsumowania do każdej z 20 bajek terapeutycznych: 35

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 41 - 50
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica *
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Karty i Bajki - Narzędzia Psychologa

Dzień dobry! Jestem psychologiem z pasją do pracy z dziećmi i młodzieżą. W swojej praktyce wykorzystuję moc bajek terapeutycznych oraz tworzę różnorodne materiały, które wspierają młodych ludzi w radzeniu sobie z trudnościami i odkrywaniu swojego potencjału. Wierzę, że poprzez kreatywność i dostosowane do indywidualnych potrzeb narzędzia, możemy skutecznie wspierać ich rozwój emocjonalny i społeczny.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *