🧩 Gra terapeutyczna o asertywności i szacunku „Granice i mosty”
Czy Twoi podopieczni mają trudność z mówieniem „nie”? Czują się przytłoczeni cudzymi oczekiwaniami? Nie potrafią bronić swoich granic bez poczucia winy?
Ta gra została stworzona właśnie po to, by im w tym pomóc – w sposób bezpieczny, wspierający i angażujący.
✅ Co rozwija gra „Granice i mosty”?
- Asertywność i umiejętność odmawiania
- Świadomość swoich granic fizycznych, emocjonalnych i psychicznych
- Umiejętność wyrażania zdania i potrzeb z szacunkiem
- Empatię i zrozumienie granic innych osób
- Refleksję nad trudnymi sytuacjami społecznymi
🎯 Dla kogo?
Gra sprawdzi się w pracy z:
- dziećmi (8+), młodzieżą i dorosłymi,
- na zajęciach TUS, godzinach wychowawczych i warsztatach,
- w terapii indywidualnej i grupowej,
- w rodzinach i grupach rówieśniczych.
🧩 Co zawiera zestaw?
✅ Planszę do gry (2 wersje kolorystyczne)
✅ Plansze do rozłożenia Kart Sytuacji i Kart Pytań – dopasowanych kolorystycznie do kart
✅ 50 Kart Pytań – pytania rozwijające asertywność, refleksję i szacunek
✅ 40 kart Sytuacji – realistyczne scenki do analizy i rozmowy
✅ Puste karty – na zapisanie własnych pomysłów pytań lub sytuacji
✅ Instrukcję gry – z zasadami i propozycjami wykorzystania
✅ Szablony opakowania – na Karty Pytań i Karty Sytuacji
✅ Kostka do gry – do wycięcia i sklejenia
✅ Pionki
✅ Pliki w formacie PDF – gotowe do druku i edycji
📥 Produkt cyfrowy – co otrzymujesz?
Po zakupie otrzymasz natychmiastowy dostęp do wszystkich materiałów w wersji do druku. Możesz je wykorzystywać wielokrotnie – na zajęciach, w gabinecie lub w domu.
❤️ Dlaczego warto?
Bo stawianie granic to nie egoizm – to troska o siebie i o zdrowe relacje. Dzięki tej grze uczestnicy uczą się mówić „tak” sobie – z szacunkiem wobec innych.
🛒 Kup teraz i zacznij wspierać dzieci, młodzież (a może i siebie) w budowaniu relacji opartych na wzajemnym szacunku i autentyczności.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Innowacja pedagogiczna |
| Klasa/wiek | Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | asertywność, emocje, fiszki, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, gra interaktywna, gra planszowa, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


🔮✨ANDRZEJKI – tradycja, magia i zwyczaje dawnych czasów – test – 🎇 CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM – klasa 6 – 2 grupy + odpowiedzi
SYLWESTER- GIRLANDA
BRYŁY KARTY GRANIASTOSŁUPY 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź