Czytanie ze zrozumieniem

Materiał cyfrowy

 Uczeń ma za zadanie:

📝 przeczytać krótki tekst,
🖼️ dopasować do niego odpowiednią ilustrację,
❓ oraz zestaw pytań pasujących do treści.

Zadania można realizować na różne sposoby – indywidualnie, w parach lub grupowo.
Szczegółowe propozycje pracy znajdują się w załączonej instrukcji.

Świetne ćwiczenie na czytanie ze zrozumieniem, logiczne myślenie i analizę treści!

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 10
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Magdalena

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, terapeutką i pasjonatką alternatywnych form nauczania. W swojej pracy stawiam na kreatywność, uważność i zaangażowanie – zarówno dzieci, jak i swoje. Tworzę autorskie karty pracy, gry edukacyjne i pomoce, które pomagają uczniom uczyć się z radością i ciekawością. Na co dzień prowadzę również zajęcia rewalidacyjne oraz Treningi Umiejętności Społecznych (TUS), szczególnie dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz spektrum autyzmu. Dla nich także przygotowuję dostosowane materiały – przemyślane, wspierające rozwój i budujące poczucie sprawczości. Jestem autorką wielu innowacji pedagogicznych i chętnie dzielę się swoimi pomysłami z innymi nauczycielami. W pracy korzystam z narzędzi AI – traktuję je jako wsparcie, które pomaga rozwijać jeszcze bardziej twórcze rozwiązania. Jeśli szukasz materiałów, które są praktyczne, przemyślane i sprawdzone w pracy z dziećmi – dobrze trafiłaś/-eś! Zapraszam Cię również na mój profil na FB Młodzikowelove edu gdzie zobaczysz m.in jak moi uczniowie pracują z proponowanymi tutaj materiałami.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *