WAKACYJNY SPACER MATEMATYCZNY – poszukaj ze swoim dzieckiem matematyki na spacerze!

Materiał cyfrowy

Dziś przygotowałam dla Was obiecany DARMOWY MATERIAŁ – WAKACYJNY SPACER MATEMATYCZNY, czyli ciekawe zadania pomagające rozwijać kompetencje matematyczne Twojego dziecka lub Twoich uczniów!

 

Materiał zawiera 4 zadania do wykonania podczas letnich spacerów:

1) LICZBY PARZYSTE I NIEPARZYSTE – poszukiwanie w okolicy miejsc zawierających liczby. Do zadania przygotowałam specjalną tabelę w dwóch wersjach (poszukiwanie wskazanych w tabeli obiektów lub tabela do samodzielnego uzupełnienia).

2) PORÓWNYWANIE DŁUGOŚCI – układanie znalezionych patyków w kolejności od najdłuższego do najkrótszego.

3) FIGURY GEOMETRYCZNE – poszukiwanie w okolicy obiektów o konkretnych kształtach i rysowanie ich na przygotowanej przeze mnie karcie.

4) SYMETRIA – MANDALA – układanie z zebranych darów natury mandali.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 8
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Akademia z klasą

Dominika Świerska

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i terapeutką pedagogiczną w Dwujęzycznej Szkole Podstawowej Atut we Wrocławiu. Tworzę autorskie gry i narzędzia do pracy edukacyjnej i terapeutycznej.

Zapraszam na mój Instagram - akademia_z_klasa oraz Facebook - Akademia z klasą.

Recenzje

  • Wakacyjny Spacer Matematyczny

    Super materiał 🙂 Polecam!!

    Dla 21 z 43 osób ta recenzja była pomocna.

    Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje

    Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE

  • Napisz recenzję

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *