PRESENT SIMPLE 04
Co tu znajdziesz?
Planszówkę
– Są na niej prompty do tworzenia zdań w czasie Present Simple.
– Na początku rozgrywki decydujesz, jakie zdania tworzyć: twierdzenia, przeczenia, pytania, czy … krótkie odpowiedzi. Prompty są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać do tworzenia każdego rodzaju zdania. Jeśli chcesz w jednej rozgrywce tworzyć wszystkie rodzaje zdań, możesz obok planszówki położyć stosik z kartonikami WYLOSUJ RODZAJ ZDANIA 01.
– Czasowniki na planszówce dobrane są tak, żeby tworzone zdania opisywały nawyki i rutyny. Nie żadne inne sytuacje, które możemy opisać przy pomocy czasu Present Simple.
– Są też pola specjalne – wprowadzą trochę nieprzewidywalności.
– Poza tym każde pole ma swój numer, który pełni dwie funkcje. Pierwsza, to wyznaczenie kierunku gry. Druga, ułatwienie sprawdzenia w kluczu odpowiedzi, czy gracz stworzył zdanie poprawnie.
Kartę odpowiedzi
Tak naprawdę to coś więcej niż karta odpowiedzi.
– To lista 25 promptów do zdań z planszówki i to w takiej formie, że może również posłużyć jako typowe ćwiczenie do uzupełnienia pisemnie.
– A klucz odpowiedzi uwzględnia wszystkie rodzaje zdań: twierdzenia, przeczenia, pytania i krótkie odpowiedzi. Również w nieprzypadkowej formie. Można go śmiało zrecyclingować i wykorzystać w formie gry. O szczegółach dowiesz się ze wskazówek dołączonych do Karty odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Zajęcia pozalekcyjne |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, Gra, gra planszowa, gry językowe, karta pracy, poziom A1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 7 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


PAN TADEUSZ (fragmenty): Krok po kroku – karta pracy do lektury
Wpisy do Dziennika Pedagog Przedszkolny
Stacje zadaniowe – funkcja liniowa
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź