Poza tablicą – Rozmowy z sabotażystą – 2/52

Materiał cyfrowy

Rozmowy z sabotażystą” to gotowy materiał do przeprowadzenia dwóch angażujących lekcji z uczniami od 4 klasy wzwyż. Pomaga zrozumieć, czym są wewnętrzne, sabotujące myśli – takie jak głos lęku, perfekcjonizmu czy zniechęcenia. 

  • W pierwszej lekcji uczniowie odgrywają scenki, wcielając się w różne „ głosy w głowie”, co pozwala im lepiej zrozumieć wewnętrznego krytyka.

  • W drugiej lekcji losują pytania dotyczące radzenia sobie z trudnymi myślami i emocjami – ćwiczą refleksje i dzielenie się własnym doświadczeniem.

Mteriky rozwijają samoświadomość, wspierają zdrowe myślenie i dają przestrzeń do rozmowy o emocjach w bezpieczny sposób. 

Idealny do wykorzystania na: 

  • godziny wychowawcze,

  • Zajęcia TUS,

  • zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalne – społeczne.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 18
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wzrastaj.z.mb

Od 15 lat z pasją uczę historii, WOS i techniki, wierząc że edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także rozwijanie kompetencji, które zostają na całe życie. Od czasów pandemii szczególnie zainteresowała się wspieraniem dzieci w budowaniu odporności psychicznej i pewności siebie. Jestem trenerem TUS, co pomaga mi skutecznie wspierać uczniów w relacjach, komunikacji i radzeniu sobie z emocjami. Jako tutor w edukacji towarzyszę młodym ludziom w odkrywaniu ich mocnych stron i planowaniu ścieżki rozwoju osobistego. Prowadzę też zajęcia jako coach, pomagając uczniom wyznaczyć cele i konsekwentnie je realizować. W swojej pracy łączę elementy nauki, wychowania i rozwoju osobistego, tworząc bezpieczną przestrzeń do nauki i eksperymentowania. Wierzę, że każdy młody ma w sobie potencjał, który można wydobyć poprzez odpowiednie wsparcie.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *