Materiał jest przeznaczony dla uczniów klas 4-8.
INSTRUKACJA:
Wykorzystaj tyle kart, ilu uczniów jest w klasie.
Jeśli planujesz łączenie w pary weź dowolną kategorię (części mowy, przypadki, części zdania).
Zadaniem ucznia jest znalezienie swojej pary.
Jeśli chcesz możesz wydrukować większą ilość tych samych kart z jednej kategorii, na przykład tylko przypadki, jeśli chcesz utrwalić to zagadnienie.
Jak uczniowie znajdą swoje pary możesz połączyć ich w grupy – powiedz, że ich zadaniem jest znalezienie grupy o nazwie:
1) części mowy nieodmienne (5 par)
2) części mowy odmienne (5 par)
3) przypadki (7 par)
4) części zdania (5 par).
Pamiętaj, żeby dopasować liczebność kart do ilości uczniów w klasie i docelowej liczby grup, którą planujesz na lekcji.
Karty świetnie sprawdzą się jako powtórka i utrwalenie wiadomości. Pomoc warto zalaminować lub dać do wklejenia uczniowi.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Pedagog Specjalny – wpisy do dziennika – bez zajęć dydaktycznych – 500 wpisów
-
Together 6 Unit 2 zestaw materiałów: Vocabulary Activities + Grammar Activities (Future SImple) + Speaking Activities + Task Activities + test i kartkówki
-
Nowa karta pracy do angielskiego – Present Simple i Present Continuous!
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | części mowy, Ja mam... Kto ma..., połącz w pary, przypadki |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź